czwartek, 23 lutego 2017

Blog "Kochamy Cię Awatario" powraca 1 marca!

Witajcie!
Kochani, przychodzę do Was z taką małą informacją. Długo nad tym myślałam i postanowiłam, że blog zostanie otwarty! Dlaczego powracam? Krótka odpowiedź - Stęskniłam się za Wami czyli za fanami/czytelnikami bloga! Brakowało mi również pisania postów.
Otwarcie bloga "Kochamy Cię Awatario" będzie 1 marca br. ok. godziny 19:00. 
On zostanie odświeżony całkowicie! A co za tym idzie? Będzie nowa administracja, kursor, zakładki i inne. Jest tylko jedna rzecz, co zostaje taka sama. A mianowicie nazwę. Za tydzień, dowiecie się więcej szczegółów na ten temat.
Wpadłam na taki pomysł, żeby się podpisywać grafikami z logiem bloga. Co wy o tym myślicie?
Dobra, zostawiam Was z tym pytaniem i do zobaczenia już w środę!

/Administracja bloga "Kochamy Cię Awatario"  [Autor posta: Violetta]



7 komentarzy:

  1. Takie coś jest na #RA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzi mi o sam nick, ale z awatarem ;P

      Usuń
    2. Oni mają na myśli taką mini profilówkę na końcu posta, która nie jest tylko na blogu Renesans Awatarii.
      /Kinga

      Usuń
  2. Dziecinne jest to że co chwile zamykacie i otwieacie bloga , kłucicie się i godzicie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzę Ci sobie przypomnieć dlaczego blog "Kochamy Cię Awatario" został zamknięty. Postanowiliśmy połączyć 2 blogi (KCA i BA). "Ktoś" zgłosił "Przygoda z Awatarią" i został usunięty. Dzień później założyliśmy "AP", ale nie wiedzieliśmy, że się pokłócimy. Kinga postanowiła wrócić na BA, a ja na KCA. Jeszcze jedno. Chcesz na urodziny słownik? W twojej wypowiedzi znalazłam kilka błędów. Pozdrawiam. /HopeDiesLast

      Usuń
  3. Nie uważaj się za dorosłą osobę :D W ortografii i interpunkcji widać, że jesteś dziecinna.
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się bardzo cieszę :)

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl