poniedziałek, 11 grudnia 2017

Wyniki okresu próbnego + konkurs na zastępczynie gł. adm?

Cześć!

Na początek... 
Chcę przeprosić wszystkich, że w ciągu 2 tygodni nie pojawiały się posty z mojej strony. Spowodowane jest tym, że do dzisiaj nauczycieli mieli wystawiać proponowane oceny semestralne. W tym samym czasie miałam testy, kartkówki oraz poprawki, by mieć chociaż pozytywną ocenę na koniec 1 sem. \

Jakiś czas temu, zakończył się okres próbny Asi i należałoby ją ocenić i podjąć decyzję, czy ma zostać z nami na dłużej, czy nie. A więc zaczynamy podsumowanie!

1. Ilość postów: 3 (1 powitalny + 2 normalne) 
  • Nowa autorka na KCA ^^ - Moja ocena: 7,3/10; 
  • Fryzury na awatarii w prawdziwym życiu #1  - Moja ocena: 6,9/10;
  • Moje fryzury #1 - Moja ocena: 8,1/10 
Ogólna ocena za posty: 7,4/10 (74%)

2. Ilość serii: 2 
  • Fryzury w prawdziwym życiu - Moja ocena: 5,5/10 
  • Moje fryzury - Moja ocena: 5,5/10 
Ogólna ocena za serie: 5,5/10 (55%) 
3. Ogólna ocena gł.adm. - 6,5/10 (65%)
4. Ogólna ocena czytelników - 7,5/10 (75%)







5. Moja decyzja. 

Asiu! 
 Gdy  Cię przyjęłam, to od razu wiedziałam, że ty zostaniesz z nami na dłużej. Swoje posty wpisałaś w miarę dobrze, co sprawiło wstawienie za odpowiedni wpis fajną ocenę. Oczywiście, że trafiały tobie (Jak każdemu) malutkie błędy, ale wierzę, że ty podczas dalszej współpracy z nami poprawisz się i będziesz pisała coraz lepsze notki. Tylko się nie poddawaj, walcz do końca, a osiągniesz sukces.




A teraz, ogłoszenia parafialne!

Od jutra (12.12.2017) do niedzieli (17.12.2017) trwa konkurs na zastępce głównej redaktorki. Kandydaci na to stanowisko to: Monika i Asia. Przez ten tydzień,  one będą dla Was pisały wpisy. Na koniec, będzie ocena czytelników. Kto będzie lepiej się starał otrzyma awans na wice gł.adm. 
Życzę powodzenia!
HDL. 

To na tyle. Jutro świąteczny wpis napisze do Was Asia. Życzę wszystkim miłego dnia i miłego tygodnia! Do zobaczenia w niedziele!

Administratorka Violetta
HopeDiesLast


3 komentarze:

  1. No matter if some one searches for his essential thing, so
    he/she wants to be available that in detail, so
    that thing is maintained over here.

    OdpowiedzUsuń
  2. Right here is the right blog for everyone who
    hopes to find out about this topic. You understand a whole lot
    its almost hard to argue with you (not that I really will need to…HaHa).
    You certainly put a fresh spin on a subject which has been discussed for ages.
    Excellent stuff, just great!

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl