niedziela, 21 stycznia 2018

Moje awataryjskie ubrania #1


Troszkę dawno mnie nie było no ,ale co poradzić? Nie miałam jakoś weny... Ale w końcu wzięłam się w garść i coś teraz właśnie pisze. Wy aktualnie to już widzicie gotowe ,ale ja dopiero zaczynam pisać. 
Dobrze, no wiec, co dziś przygotowałam? Ubranko! No to zobaczmy jakie! 





Tak o to ono wygląda i jest to taka bluzka. Przeważa tu kolor zielony w kilku odcieniach. Próbowałam zrobić efekt ombre, ale do końca nie wiem czy mi wyszedł. Na dole i na dekolcie jest taka jakby siatka (xD). 
Niestety albo stety nie dam wam linku do samej bluzki, dlatego że jak wcinałam to musiałam też dziurki, no i tak jak robiłam to mi się usunęło... a miałam końcówkę... a później mi się nie chciał... xd.
I tak myślę, że mało kto będzie chciał to na jakąś profilówkę. 
Okiś, to już na koniec posta. ^^ Postaram się teraz wziąć w garść! A jak nie to w ferie. 



10 komentarzy:

  1. Dajcie znak życia, jeśli ktoś jeszcze czyta to gówno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Asia, jak już to zmień nazwę na "awataryjne". Bardziej pasuje
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
  3. ale niemiły blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu już nie piszecie postów, skoro odeszliście to dlaczego nie poinformowaliście, Lubiałam ten blog nawet bardzo, ale ostatnie wasze posty to było dno, a teraz tak po prostu odeszliscie i macie gdzieś tego bloga, i nie piszcie że nie macie czasu, bo Ciebie Asia #KCA ciągle widuje Cię na NK jak siedzisz...

    OdpowiedzUsuń
  5. Projekt ... 4/10 nic rewelacyjnego ani cieniowanie nie jest .

    ... nom sama wiesz dobrze .

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl