czwartek, 3 listopada 2016

Z kartką w świat #1

Hej! ^^
Wybaczcie mi, że nie piszę postów. Ostatnio mam masę nadrabiania i nauki. Powód? Powodem są pozalekcyjne zajęcia, liczne konkursy z przedmiotów szkolnych, akademie z okazji Święta Niepodległości (biorę udział w dwóch - jednej zwyczajnej, szkolnej oraz drugiej - gminnej, która kompletnie zżera mi czas przez próby odbywające się tuż po lekcjach [wygląda to tak, że po sześciu godzinach wsiadam do autobusu i jadę na próbę trwającą minimum dwie godziny do innej szkoły, następnie czekam na szanowny bus kolejne pół godziny :')]).

Wracając do głównego tematu posta, który z pewnością interesuje Was bardziej... Dzisiejszego wieczoru przybywam do Was -drodzy czytelnicy- na białym rumaku trzymając w dłoni tajemniczą serię. Zaraz sprawię, że jej tajemniczość zginie w pamięci niczym Titanic w oceanie *xd*. Seria nie będzie szczególna, wręcz będzie charakteryzować się banalnością. Nie dajcie zwieść się nazwom! xd Tak więc "to coś" zaistnieje jako zwyczajne dodawanie rysunków mojego autorstwa. Przyznam Wam się, że rysunek, który dziś Wam pokażę, należy do tych starszych, natomiast nowe postaram się zgrać jak najszybciej na komputer i zobaczymy co z tego wyjdzie. Troszeczkę zmienił się mój styl rysowania. Tak czy owak, na samym początku proszę Was o wyrozumiałość - rysowanie uważam za hobby, więc nie wszystkie prace mogą być oszałamiające. Mimo wszystko -najdrożsi *xd*- zachęcam do komentowania. Nie ważne, czy opinia będzie zła, czy też dobra - cenię sobie komentarze. 
Spójrzcie i oceńcie sami! 
Tworzyłam ten rysunek kilka dobrych dni. Całkowicie wzorowałam się grą (teraz nie uznaję takiego czegoś, lepiej spróbować własnych sił, niż kopiować proporcje ciała itp. idealnie z grą). Praca została narysowana ok. tydzień po dodaniu nowych fryzur, jeśli nie myli mnie pamięć. Przedstawia awatarkę w sukience "Fifa" oraz nowej fryzurze. Dziewczyna trzyma hasło "AWATARIA". Rysunek w 98% został namalowany farbkami plakatowymi na kartce A3. Pozostałe 2% to ołówek i czarny marker, którego użyłam do napisania hasła. W prawym dolnym rogu widnieje mój podpis. Używam go dobry rok, jednak zastanawiam się nad jego zmianą. 
Moim zdaniem rysunek jest średni. Pochodzi z czasów epoki kamienia łupanego, kiedy to Dominika nie umiała posługiwać się plakatówkami. Na dodatek 99% rysunku jest całkowicie wzorowane na grafice gry. Nie, nie jeszcze raz nie (przykro nam, nie przechodzisz do półfinału "Mam Talent" xd)! 
Mimo wszystko jestem bardziej ciekawa Waszej opinii. Może macie ochotę to skomentować? Jeśli tak, to zachęcam do nakierowania myszki trochę niżej i przy użyciu klawiatury napisania własnego komentarza!

Pozdrawiam! <3
/Dominika

8 komentarzy:

  1. *Tak tak tak+ ZŁOTY PRZYCISK XDD* PRZECHODZISZ DO PÓŁ FINAŁU MAM TALENT XDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram Upitą Seksem xDD masz talent #Chocolate

    OdpowiedzUsuń
  3. Woww pięękniee :D czekam na więcej twoich rysunków ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ^^ Myślę, że jakieś bazgroły jeszcze zawitają na tego bloga. :D

      Usuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl