środa, 9 listopada 2016

Zapowiedź serii + dziękuję! ♥

Hej! ^^
Wybaczcie mi moją nieobecność spowodowaną załatwianiem spraw ważnych i ważniejszych. Na szczęście mam trochę wolnego, więc wreszcie mogę się odezwać! Pragnę podziękować za danie mi szansy! Mam nadzieję, że polubicie moją osobę, jak i moje posty, które będę dodawała w miarę swoich możliwości. Dziękuję za 10 pkt w sondzie, jak i za 0 pkt. Każdy ma własną opinię, w co szczerze nie wnikam. Jeśli będziecie mieli do mnie jakieś uwagi bądź pytania - śmiało piszcie. Na pewno przeczytam Waszą wypowiedź!
Mam pewien spontaniczny pomysł na serię. Bardzo spontaniczny! Waszym zadaniem będzie napisanie poniżej tytułu wybranej piosenki (na początek łatwej, zobaczymy czy sobie z tym poradzę). Natomiast ja będę odpowiadała za jej przerobienie tak, by była związana z Awatarią. Przeróbki pojawiałaby się najprawdopodobniej w weekendy. Zobaczymy co z tego wyniknie... Kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana! xd Dobrze idzie mi pisanie wierszy, szczególnie ostatnio, gdy mam wenę, Jednak czy poradzę sobie z tym zadaniem? Sprawdzimy to! Być albo nie być, oto jest pytanie! xd Mam nadzieję, że zobaczę poniżej Wasze komentarze. Bardzo Was proszę o jakiś tytuł. Tymczasem się z Wami żegnam! (ps. niebawem mam zamiar pokazać Wam w poście mój drugi rysunek promarkerami)

Do usłyszenia! <3
/Dominika 

1 komentarz:

  1. Ja.Uwielbiam ją.Ona tu jest i tańczy dla mnie. ;D

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl