środa, 26 lipca 2017

Kim ja jestem?!

Witam!

To ja jestem ta nowa "Administratorka", mam na imię Martyna i skończyłam 10 czerwca dokładnie 14 lat. Co do blogowania to Viola poprosiła mnie, abym doszła do KCA i z wesołą miną przyjęłam jej propozycję. Nie ma się co chwalić, teraz tylko napisać wszystko o mnie!

Jak już wcześniej wspomniałam, mam na imię Martyna i 14 lat. Interesuję się sportem, który daje mi szansę na bycie sobą. Do sportu można wliczyć: gimnastyka, taniec towarzyski, bieganie, koszykówka oraz siatkówka. Od czasu do czasu gram także w piłkę ręczną i nożną 😂. Moim większym talentem jest taniec towarzyski, który tańczyłam od mojego dzieciństwa. Zajmowałam różne miejsca w podium i zachwycałam mojego trenera swoją umiejętnością ale po dość długiej przerwie jakoś to się skomplikowało i przestałam chodzić na zajęcia. Być może wrócę do tańczenia i z jakiejkolwiek okazji uda się Wam zobaczyć jakie miejsce zdobędę, a może jak wypadnę. Temat z sportem zakończony, a teraz coś troszeczkę o blogach. Możecie mnie kojarzyć, ponieważ bloguję na BA jako Administratorka, niegdyś blogowałam także na AJTN i posypały się trochę sprawy. No i LA, plotkarski blog, na którym blogowałam i było tyle hejtu, krytyki, że aż mnie telepało i z mojej twarzy nie znikał rażący uśmiech. Jestem tylko tutaj na blogu, bo Viola poprosiła i mam też przyjemność jej pomóc z każdym dniem i z każdą godziną po prostu jestem dla niej wsparciem. Z małego doświadczenia założyłam swój osobisty blog o Awatarii, który jeszcze nie do końca został urządzony i być może już wkrótce pojawi się wielkie otwarcie. Na koniec oczywiście pozostawię Wam mój paszport. I w tym momencie żegnam się z Wami i życzę Wam miłego wieczoru i dobrej nocki!




/Martyna

4 komentarze:

  1. W tym poście jest więcej błędów gramatycznych niż w opowiadaniu trzecioklasisty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tylko, że byłam bardzo zmęczona.

      /Martyna

      Usuń
  2. Gdyby była nagroda dla osoba która była na największej ilości blogów laureatką byłabyś ty.
    Z tego co wiem masz 2 blogi (lub miałaś) i byłaś bądź jesteś na takich: BA,AJTN,LA,KCA,AKI,ANO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale postanowiłam, że pozostanę tylko na BA. A skoro Viola poprosiła mnie o współpracę z nią to miałam odmówić? :/

      /Martyna

      Usuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl