środa, 26 lipca 2017

Post powitalny.

Elo!


Jestem nowym autorem na okresie próbnym na tym blogu. Mam na imię Mateusz i mam 14 lat. Jestem bratem  Primadonny, myślę, że ją kojarzycie. Interesuję się polityką i historią, a zwłaszcza XVII wiekiem. W Awatarię gram od połowy 2015 roku, z dosyć długą przerwą od Świąt Bożego Narodzenia w 2016 r. do dnia wczorajszego. W wolnym czasie jeżdżę na rowerze, rzadziej na rolkach. Uwielbiam oglądać seriale typu "Ukryta Prawda". W przyszłości chciałbym zostać historykiem lub prawnikiem. Będę się podpisywał //Matheo.

A oto mój paszport:


Miłego dnia,
//Matheo

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo interesujesz się polityką! Ciekawie XD Myślę, że będzie z Ciebie przyszły Kaczyński, Macierewicz bądź Andrzej Duda xDDD Powodzenia! XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie! Tylko nie PiS.. XDDDD

      Usuń
    2. #AntyPiS

      //Matheo

      Usuń
    3. Matheo na prezydenta!!! Na pewno na Ciebie zaglosuję xD
      A tak na poważnie - życzę powodzenia!
      /Kinga

      Usuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl