niedziela, 2 lipca 2017

Moja przerwa - Od kiedy i dlaczego?

Witam.
Przychodzę dzisiaj do Was z informacją, że jutro biorę urlop tygodniowy od blogowania. Czyli moja przerwa będzie trwała od 3 do 10 lipca. Dlaczego?  O godzinie  20:45 mam samolot do Włoch, jeszcze przed wylotem będę u koleżanki w Warszawie przez kilka godzin, więc będę miała cały dzień zajęty. 
Przez moją nieobecność na moje stanowisko "wskakuje" Nadia, chociaż co prawda, będzie przez ten tydzień sama, no ale cóż... 
Co z serią "Ulubieniec Awatarii"? Po powrocie - 11 lipca zaczynamy drugą część serii więc, macie od czasu wyników 5 rundy 1,5 tygodnia "przerwy"
No, to czas się pożegnać!
Na koniec, chcę życzyć wszystkim udanego tygodnia!
Do zobaczenia w następny poniedziałek!
Violka

3 komentarze:

  1. Kiedy wyniku konkursu ;--; ? Miały byc juz dawno ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 lipca wravałam z Włoch. Nie miałm czasu, by już napisać. A potem jeszcze do babci jechałam i nie miałam czasu wejść na internet i na blog. Przepraszam

      Usuń
  2. Jest już 15 lipiec

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl