sobota, 30 września 2017

Awataryjna Zagadka ❶ #10 - PODSUMOWANIE FINAŁU

Witajcie! Nadszedł ten czas, aby wreszcie podsumować pierwszą edycję serii "Awataryjna Zagadka". Niestety, ale Zuzia nie mogła dotrzeć na finał, gdyż akurat wtedy miała jakieś problemy z Awatarią. Całe wydarzenie było nagrywane, oraz zostało opublikowane 5 dni temu na moim kanale na YouTube:


Pytań niestety już nie posiadam, ale mam jeszcze liczbę końcowych punktów, podliczonych razem z tabelą..
KOŃCOWA PUNKTACJA:
Kaltain - 22.6
Kinga - 22
Uzależniona (Zuzia) - 7

Z powodu iż Kinga była baaaardzo blisko Oli, dostała ona VIPa na 5 dni za ostrą walkę do końca!

Ola natomiast, tak jak pisałam na samym początku, dostała główną nagrodę, w postaci VIPa na 20 dni! Gratulacje jeszcze raz.

Co do Zuzi, mam w zanadrzu podarowania jej również VIPa na 5 dni, za to że wiedząc że ominie ją taka okazja dobrowolnie zdecydowała się opuścić cały finał.  
Oprócz mnie, oraz finałowej pary, mieliśmy również osoby, które wspierały uczestniczki. Mogliśmy zastać naszą Violę, Db Problem oraz Kevina. Dziękuje jeszcze raz za przybycie!

Doszliśmy do końca całego posta. Jeszcze raz bardzo dziękuje wszystkim za udział, nawet tym osobom które niestety odpadły. Mam nadzieję, że moja seria bardzo się wam spodobała i chętnie weźmiecie w niej udział jeszcze w przyszłości. Co do kolejnej edycji, dowiecie się o tym w następnych poście który zostanie opublikowany już nie długo.

Pozdrawiam, LetItBreathe




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl