środa, 6 września 2017

Awataryjna Zagadka ❶ #9 - PÓŁFINAŁ (JEST INFORMACJA O FINALE)

Hejka! Tak wiem, wiem. Wyniki oraz kolejna część powinny pojawić się bardzo dawno temu, ale miałam całkiem dużo zajęć i nie mogłam dodawać postów. Mam nadzieję, że pierwszy dzień w szkole, jak i nowej klasie minął wam całkiem okej, aby teraz zobaczyć kto dostał się do półfinału! Zobaczmy pytanie, oraz odpowiedź z poprzedniej części.
Odpowiedzi uczestników:
1. Uzależniona
Odpowiedź jest poprawna oraz najszybsza.
2. Nishiki
 Odpowiedź jest poprawna.
3. Kinga
Odpowiedź jest poprawna.
4. Kaltain (Aelin/Karou)
Odpowiedź jest poprawna.

Tabela, wraz z punktami:
Dwa punkty, za poprawną i najszybszą odpowiedź jak mogliście przeczytać wcześniej otrzymała Uzależniona. Aktualnie na prowadzeniu jest Kaltain (Aelin,Karou) z 9,6 punktami, lecz zaraz za nią znajduje się Nishiki z 8,6. Kinga równiez dogania już Nishiki, dzieli je jedynie 0,6 punkta! Uzależniona natomiast jest na samym końcu, ale jakoś sobie radzi. Przejdźmy teraz do półfinałowego pytania!

INFORMACJA DOTYCZĄCA FINAŁU
Jak wiecie, finał już nie długo, a ja postanowiłam że nie będzie on taki jak ta cała seria, tylko odbędzie się na czas. Gdzie? U mnie w domu. Kiedy? W sobotę (16.09.2017) o godz. 20:00. Liczę, że uczestnicy (Uzależniona,Kinga,Nishiki oraz Kaltain) pojawią się. Przygotuję 8 pytań na które owe osoby będą musiały odpowiedzieć jak najszybciej. Osoba która udzieli najwięcej odpowiedzi, wygrywa całą serię! Oczywiście zliczymy również liczbę punktów z tabeli, jak i też rundy. Na jaki temat? Awataryjny Show-biznes, Awataria oraz Galeria sław. Liczę na obecność!

(WYNIKI TEJ CZĘŚCI POJAWIĄ SIĘ W PIĄTEK O GODZ. 20:00)

Pozdrawiam, LetItBreathe

2 komentarze:

  1. Myślę, że potrzeba około 1550 punktów. Ale nie jestem pewna.
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba zebrać 1600 ,,gwiazdek". /Kaltain

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl