piątek, 1 września 2017

Awataryjna Walka o V.I.P-A ❶ - ZAPISY. #0 [NEW!]

Cześć! 

Przychodzę do Was z nową serią. Tytuł tej serii to "Awataryjna Walka o V.I.P-a". Nie, nie trzeba się bić.😂 Nic z tych rzeczy.😂 Już Wam wyjaśniam, zasady naszej serii.


Formularz zgłoszeniowy:
  • Imię;
  • Nick z awatarii;
  • Grasz na: NK/FB;
  • Link do NK/FB (Obowiązkowe, tylko gdy nie masz prowadzącą w znajomych);
  • "Zapoznałam/em się z zasadami serii i deklaruję swój czas na udział w tej zabawie.
Gdzie się zapisać?

Zapisać się można w komentarzu, pod tym postem.


Liczba miejsc jest ograniczona!
1 edycja = 10 uczestników



Edycja dzieli się na 3 części:

  •  I część - Pytania;
  •  II część -Wyzwania;
  • III część - FINAŁ.
Pierwszy dział naszej zabawy, jak wyżej wspomniano to będą pytania, a jest ich 6. Pierwsze dwa pytania, będą dotyczyć ogólnie o Awatarii. Czyli stroje, eventy, aktualizacje.. Następne dwa pytania, będą dotyczyć blogów o Awatarii. A ostatnie dwa pytania będą o kanałach na YouTube o Awatarii. Za każdą poprawną odpowiedź dostaje się 1 punkt
Gdy po raz pierwszy  podasz błędną odpowiedź nie odpadasz z gry. Dlaczego? Natychmiastowo działa koło ratunkowe - Zapominajka. Złą stroną "Zapominajki" jest to, że nie dostaje się punktu. Niestety, gdy za drugim razem źle odpowiesz - odpadasz z gry.

Drugi dział naszej zabawy to "wyzwania".  Rund z "wyzwaniami" będzie 3. Utrudnieniem będzie, że to będzie na czas. Wyzyzwania będą u mnie w domu.  Tutaj również można użyć koła ratunkowego - Pytajnik.  Co ono mi da? Pokaże "wskazówke" jak rozwiązać zadanie. Za każde wykonane zadanie dostaje 1 punkt. Trzy osoby z najlepszym czasem dostają 2 punkty.  Do finału, przechodzą, tylko 3 osoby z najlepszą punktacją.

Ostatnia część, nazywana jest finałem. Tutaj trzy najlepsi uczestnicy będą musieli odpowiedzieć na 3 pytania na czas. Gdy osoba odpowie dłużej, niż 2 minuty nie dostaje punktu. Ale to nie wszystko. W finale również oni muszą wykonać 3 wyzwania na czas. Jeśli osoba, nie wykona zadania w ciągu 2 minut, dostaje 0 punktów. Osoba wygrywa z największą punktacją.


Nie ma serii, bez podziału nagród, prawda? Więc zobaczcie, jakie prezenty Was czekają za udział w tej serii😊😊

  • Pierwsze miejsce - V.I.P na 10 dni + DYPLOM
  • Drugie miejsce - V.I.P na 5 dni + DYPLOM
  • Trzecie miejsce - Kosz róż + DYPLOM
  • 4 - 10 miejsce - NAGRODA LOSOWANA. (NUMEREK 1-6) + DYPLOM
 Jak widzicie,  główna nagroda to V.I.P na 10 dni, a prezent  za 2 miejsce, to V.I.P na 5 dni, a nagroda za 3 miejsce to kosz róż. I teraz uczestnicy, którzy zajeli 4-10 miejsce wylosuję numerek w prywatnej wiadomości na nk, bądź na fb, lub na awatarii.  Każdy uczestnik dostanie również dyplom.


Zapoznaliście się z zasadami? Mam nadzieje, że ta edycja będzie dla uczestników nie tylko zadaniami, ale rónież przyjemnością, zabawą.  Na tą chwile mi nic nie pozostaje, tylko zachęcić Was do zapisania się!












8 komentarzy:

  1. Kacper
    Kiś Ogórki xD
    NK
    Masz mn w znaj XD
    Zapoznałem się z zasadami serii i deklaruję swój czynny udział w tej zabawie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. *Oliwia
    * !!!Alicja!!!
    * Gram tu i tu, ale ogólnie częściej na fb, bo na NK wchodzę bardzo rzadko
    * Mam cb w znaj
    * Zapoznałam się z zasadami serii i deklaruję swój czas na udział w tej zabawie.
    /Taylor

    OdpowiedzUsuń
  3. Przemek masz mnie w znaj zapoznałem się z zasadami i wgl/ Scott

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie musze nic pisać tylko że się zgłaszam hahah

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka gra troszkę jak pytanie, czy wyzwanie. Chociaż gra wydaje się ciekawa, ja się nie zapiszę xD
    /Natalka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ola
    Dream Catcher
    Tu i tu ale częściej na fb
    Mam ciebie w znaj i piszemy wczesnymi godzinami haha.
    Zapoznałam się z zasadami serii i deklaruję swój czas na udział w tej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Asia
    Atena
    Na nk
    Mam cie w znaj na nk B) xD
    Zapoznałam się z zasadami serii i deklaruje swój czas na udział w tej zabawie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ola
    Just a dream
    Na nk
    Mam Cię xD
    Zapoznałam sie z zasadami serii i deklaruje swój czas na udział w tej zabaawie ;D

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl