czwartek, 31 sierpnia 2017

"Blog Wakacji" - Czy startujemy!? - Plakat Wyborczy

Hej!

Piszę post w imieniu całej administracji - post informacyjny. Kilka dni temu, blog Baśniowa Awataria (Kliknij w nazwę bloga, aby przejść na tą stronę) ogłosiła plebiscyt "Blog Wakacji". Pewnie zastanawiacie, czy tym razem blog weźmie udział? Odpowiedź jest, że tak! Jak wiadomo, podczas kampani wyborczej możemy reklamować swój blog poprzez wpis informacyjny, plakatu wyborczego, itp.

Więc, jeśli ty - czytelniku/ czytelniczko  uważasz, żę nasz blog - Kochamy Cię Awatario zasługuje na miano "Blog Wakacji", to zapraszamy na BA i prosimy, żebyś oddał/a na nas głos. Dziękujemy, za to z całego serduszka! 

Kiedy są wybory? Pierwsza tura wyborów rozpoczyna się na początku września, czyli już jutro! Można będzie głosować od godziny 13:00. Tura będzie trwałą do 3 września, do godziny 13:00. Gdy żaden blog, nie zdobędzie 51%, lub wyżej, zostaje przeprowadzona druga tura, która będzie trwała od 3 września , od godziny 18:00,  do 5 września, do godziny 18:00.

Czwartym punktem, naszego posta  jest przedstawienie naszego plakatu wyborczego. A ono prezentuje się tak:



Tak się prezentuje nasz plakat. Podoba Wam się? Co przedstawia, to widać. Ale może w skrócie go opiszemy.  Tło to są kolory naszej flagi Rzeczpospolitej Polskiej. Po lewej stronie stoi urna wyborcza,  oraz na urnie widzimy   kartę głosowania. Na karcie głosowania są wypisane blogi, które startują i jest zaznaczone na KCA.  Po prawej stronie są administratorzy bloga. (Od prawej strony - Zuza, Violka (Ja), Mateusz). Na dole mamy kilka "komentarzy" dla Was.

Tak, to od Was zależy, czy my wygramy.  Wasz głos - głos czytelnika, głos awatara jest dla nas bardzo ważny i może zmienić wszystko.  

Nie możemy zakończyć posta, od kilku życzeń. Życzę wszytkim blogom powodzenia! Wszystim - bez wyjątku. Zawsze powtarzałam i będę powtarzać. Każdy blog wygra w tym plebiscycie.. Nawet wygra, ten co ma najmniej procent.  Życzę również, aby ta nasza walka, rywalizacja była sprawiedliwa i bez kłótni.

Nic nam nie pozostaje, tylko jeszcze raz zaprosić do głosowania, życzyć powodzenia innym blogom i miłego dnia.

Dziękujemy za każdy oddany na nas głos! ♥
Administracja bloga "Kochamy Cię Awatario"
Autor posta: HDL (Violetta)





11 komentarzy:

  1. Bardzo nieczytelnie, nie mogłam się doczytać... weźcie jakieś tło na to.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszędzie srasz tą czcionką Medina, a ona jest nieczytelna. Są inne czcionki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze, to nienazywa się "Medina", a po 2. Nie będę zmieniać z powodu 1 osoby czcionkę. Wybacz, heh. Po 3, jest ona czytelna. Jak ją nie widzisz - zapraszam do okulisty :)

      Usuń
    2. Jesteś pewna? https://befonts.com/medina-brush-font.html
      I tak wiem, że tego nie opublikujesz, bo chcesz ją zatrzymać TYLKO dla siebie. Poza tym trochę kultury - to jest czcionka dekoracyjna.

      Usuń
    3. Dlaczego nie opublikowałaś mojego komentarza? A no tak, był tam link do tej słynnej czcionki MEDINA BRUSH (teraz znam dokładną nazwę, bądź dumna). Egoizm lvl expert

      Usuń
    4. Poza tym anonim wyżej też się skarży na nieczytelność czcionki.

      Usuń
    5. Poza tym złamałaś 2 przepisy: jeden dotyczący wolności słowa (zapis z Konstytucji RP) i regulamin bloga, bo mój komentarz nie był wulgarny, nie miał przekleństw oraz nie obrażał żadnego z administratorów za to Ty sugerujesz mi że jestem ślepa i z moim wzrokiem nie jest najlepiej. I taka osoba ma zarządzać blogiem? Wstyd. Ten komentarz trafi na inne blogi, nie martw się. Inni zobaczą, jaka jesteś.

      Usuń
    6. Drodzy Anonimowy. W tym czasie, nie byłam na blogerze. Za przeproszeniem, do jasnej cholery czy zrozumiesz, że ja również mam życie rzeczywiste? Że ja nie siedzę 24h na dobę na bloggerze i nie odświeżałam, żeby zobaczyć czy kktoś napisał, nowy komentarz. Wstyd, to jest to, że się nie umie docenić, że mam również inne sprawy, niż wirtualny świat. A prosze bardzo, myślisz, że przez jeden głupi, durny komentarz, ot tak zrezygnuje? Haha, mylisz się! Nie udawaj, takiego patriotą, że znasz Konstytucję RP. Bez pozdrowień.

      Usuń
    7. Drogi* Przepraszam, ale pisałam na telefonie.

      Usuń
  3. Ojej, chcę zagłosować i na Ba i na Kca. :( To moje dwa ulubione blogi. (Blog Kacpra też jest fajny xD) To tak jak walka, między Dudą a Trumpem. (Wyczuj Ironie) No niewiem... :(
    /Daj Mi Marsa

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl