poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Pokoje jak żywe #5

Hejka!😍

Długo nie było posta z serii "Pokoje jak żywe" prawda? Postanowiłam, że dzisiaj powrócę tą zabawę do życia. Zanim, zaczniemy, chcę o czymś poinformować. A więc, zdecydowałam, że ta seria będzie publikowana co drugą niedziele. Czyli 6 część PjZ będzie 17 września.  Dobra, a jaka dziś będzzie tematyka, tych przeróbek? Oczywiście, że szkoła. No to ja życzę miłego oglądania i zapraszam do kolejnego akapiu mojego posta.



Jak widać, pomieszczenie przedstawia klasę. Podłog, jak podłoga - panele. Zacznijmy od lewej ściany. Jak widać mamy tablicę na pinezki. Następnie widzimy okno z kratkami. Po prawej stronie mamy dwie tablice. Jedna to zielona, czyli na krędę, a druga to biała, czyyli multimedialna. Bym nazwała pokój "klasą", a cena podłogi by była 15G, a ściana by kosztowała 20G. Lecz, tu nie zależy ode mnie, tylko od Was.Napiszcie w komentarzu, Wasze propozycje nazwy, oraz ceny. Aeraz przechodzimy do pokoju numer 2.


Tutaj, mamy kolejne pomieszczenie szkolne, a mianowicie sala gimnastyczna. Lubicie WF? Ja tak. 😄Kolor ściany dominuje pomarańczowy. Opis, zaczynajmy od lewej sstrony. Widzimy drabinki (Uwielbiam ćwiczyć na drabinkach💘) A po prawej stronie mamy bramkę. Wyszła, jak wyszła, ale ważne, że jest. Na podłodze mamy linie (środkowe, itp.). Nazwałąbym ten pokój "Sala Gimnastyczna". Za ścianę bym dała 8G, a za podłogę 16G. Ale jak wspomniałam, jak będzie nazywać, ile będzie kosztować, to zależy od czytelników bloga. Więc zachęcam, Was do napisania drugiej propozycji.

Wszystkie przeróbki, na dzisiaj zostały pokazane.  Na koniec mojego wpisu, jak zwykle życzę, Wam wszystkim miłęgo dnia. Do jutra!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl