wtorek, 8 sierpnia 2017

Awataryjna Zagadka ❶ #7

Witajcie!
Wracam do was już na pełen etat. Wybaczcie że przedwczoraj nie pojawił się żaden post, lecz byłam zajęta pakowaniem się. Wróciłam już do domu, i jak wspomniałam będę miała więcej czasu na dodawanie postów (mam taką nadzieję). Dzisiaj wracam do was z kolejną częścią Awataryjnej Zagadki. Niestety w tym tygodniu poszło chyba najgorzej...
Niestety, jedna osoba nie odpowiedziała na pytanie poprawnie.. Zobaczmy zatem jak brzmi odpowiedź.
Może nie którzy nie byli jeszcze do końca zorientowani w tej sprawie, gdyż telefon został dodany zaledwie tydzień temu. Mogliśmy również najechać na żółty kolor telefonu w ustawieniach.

Zobaczmy teraz, jak miewa się nasza tabelka z punktami.

W tym tygodniu nikt nie dostaje 2 punktów, gdyż osoba która odpowiedziała jako pierwsza miała złą odpowiedź. Była to Kinga. Jej komentarz został przez przypadek opublikowany wcześniej i usunięty. Viola mnie o tym poinformowała, ale i tak to nic nie daje. Niestety, lecz z gry została zdyskwalifikowana Kradne Renty xx, zagrożoni są Mahperi, Atmana oraz Wojtek. Na prowadzeniu są Nishiki oraz Karou (Aelin) z taką samą liczbą punktów. Mam nadzieję że kolejna runda okaże się lepszą. Przejdźmy teraz do następnego pytania!

Wyniki zostaną ogłoszone za tydzień, czyli 15 sierpnia, a jeśli go nie będzie to coś pomiędzy 16-17 sierpnia. Do zobaczenia!

LetItBreathe

4 komentarze:

  1. Musieliśmy zrobić 3 tysiące naleśników. /Aeli (nie chce mi się logować x'D)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba usmażyć 3000 naleśników aby zdobyć tytuł.
    /Nishiki

    OdpowiedzUsuń
  3. Musieliśmy zrobić 3000 naleśników, aby dostać tytuł.
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl