czwartek, 10 sierpnia 2017

Zakazane Słowa #0 - ZAPISY

Hejka! Jak tam mija tydzień? U mnie to całkiem spoko, poza tym że za cztery dni zaczynam już rok szkolny.. Ale piszę wam tego posta nie w tej sprawie! Czas zacząć kolejną serię na zapisy. Nie którzy może już widzieli ją na innym blogu, na którym byłam lecz postanowiłam że będę ją prowadzić tutaj. Przypomnijmy sobie zasady!


  • Cała rozgrywka rozgrywa się na NkTalk, nie na Awatarii.
  • Każdy uczestnik dostaje trzy, te same pytania w tym zakazane słowo.
  • Na odpowiedź na każde pytanie, ma minimalnie 15-20 sekund (zależy od długości pytań)
  • W odpowiedziach ważny jest czas, jak i odpowiedź.
  • Za każdą odpowiedź, nie zawierającą zakazanych słów dostaje się 1 punkt.
  • Jeśli odpowiedź zawiera zakazane słowa, ale została napisana najszybciej z wszystkich uczestników, dostaje się 0,5 punkta.
  • Najgorszy czas oraz największa liczba zakazanych słów nie dostaje punktów, zarazem przechodzi do ostatecznej eliminacji.
  • W ostatecznej eliminacji dostaje się również pytanie, na które odpowiedź trzeba napisać w 5-10 sekund. Osoba z najgorszym czasem odpowiedzi zostaje zdyskwalifikowana.
Skąd wziął się pomysł na tą serie? Z programu rozrywkowego "Kocham Cię Polsko". Bardzo lubię ten program, i właśnie to była moja ulubiona runda wraz z kalamburami. A jak wyglądają zapisy?

W komentarzu napisz swój:
- Nick
- Wiek
- Link do nk (jeśli nie masz mnie w znaj)
I to tyle!

Aby seria mogła się rozpocząć, musi zgłosić się minimum sześć osób. Serdecznie zapraszam do zabawy! I do następnego!

LetItBreathe

7 komentarzy:

  1. 1. Ceren Sultan (Na awatarii? Bo jesli tak, to ten)
    2. 10 lat
    3. Nie mam cie w znajomych, jestem na telefonie, wiec pozniej cie zaprosze; Werxka xx

    Mam nadzieję, że moj wiek nie sprawia problemow.

    Kocham Kocham Cie Polsko! Dlatego ciesze sie, ze jest tutaj prowadzona taka seria ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo pierwszy raz widze cie w blogosferze awatarii
      Podasz nazwe na nk? Zaprosze cie
      /Ver

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Kiś Ogórki
    14
    Masz mnie w znajomych xD

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Skandalista
    2. 12
    3. Nazwa: Wojtek xx

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Artemida
    2. 16 lat
    3. Masz mnie w znajomych ;)

    Uwielbiam tę zabawę!
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Aeneo
    2.13
    3.Masz mnie hue hue <3
    /Aeneo <33

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl