niedziela, 20 sierpnia 2017

Powrót z USA + kilka informacji.

Good Morning!

Dzisiaj o godzinie 15,  przeszłam przez drzwi mojego domu i mogłam powiedzieć "Witaj znów w Rudzie Śląskiej". Oczywiście, już są rozpakowane rzeczy, ale muszę jedną rzecz załatwić, a mianowicie sprawę z blogiem. Czytajcie dalej.

Tydzień temu, o godzinie 6:10 miałam wylot do USA. Byliśmy na miejscu, ok. godziny 14:00. Naprawdę polecam New York.   Pogoda nam dopisała, chociaż w piątek była burza, oraz ulewa, ale reszta było słonecznie. Ciasteczka  były najlepsze Awww.  W czasie, mojego "urlopu", wchodziłam na telefon, na nk.pl, by opisać, czasami mi się udało wejść na Puffin veb browser. (Ciężko, się grało), a raz nawet, wieczorkiem udało mi się wejść na laptop od kuzynki.

Za niedługo, kończy się pierwsza edycja serii "Ulubieniec Awatarii". i zaczęłam myśleć nad nową zabawą na zapisy i wymyśliłam. A jest to....  Na razie, tej tajemnicy nie ujawnię! Poznacie dopiero we wrześniu!

Jak wiecie, pomalutku kończą się wakacje, więc myślę, nad spotkaniem z czytelnikami, imprezę żegnającą wakacje, ale to już w osobnym poście.

A teraz przedostatni punkt, mojego wpisu - Harmonogram moich postów.

21 sierpnia  (poniedziałek) - ULUBIENIEC AWATARII Godzina: 19-20
22 sierpnia  (wtorek) -  Polecane wyglądy, za srebro, dla dziewczyn. Godzina: 16-17 
23 sierpnia (środa) - Polecane wyglądy za srebro - dla chłopaków. Godzina: 15-16
25 sierpnia (piątek) -  ULUBIENIEC AWATARII Godzina: 19-20
26 sierpnia (sobota) - Pokoje, jak żywe  Godzina: 18-19
27 sierpnia (niedziela) - Miejsce: edytuj. Godzina: 17-18

Ostatni punkt: - NAGRODY ZA KONKURS/ LOSOWANIE. 

 PO NAGRODĘ ZA KONKURS I ZA LOSOWANIE MOŻNA  PRZYJŚĆ DO 28 SIERPNIA, CZYLI DO KOŃCA TYGODNIA W GODZINACH POPOŁUDNIOWYCH. 

To na tyle. Życzę wszystkim, miłej niedzieli i do zobaczenia jutro z UA!


1 komentarz:

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl