sobota, 30 września 2017

Nadszedł ten czas, aby..

Hejka już po raz drugi dzisiaj. Za pewne większość z was zastanawia się, po co piszę już kolejny post w jeden dzień, skoro moja kolej jest dopiero po jutrze.. Mam wam coś bardzo ważnego do powiedzenia, co dotyczy się całego bloga KCA. Po tej informacji na pewno nie którzy z was będą skakać z radości, inni płacząc oraz krzycząc w niebo głosy..

Otóż nadszedł ten czas, aby zakończyć swoją pracę na KCA. Za pewne większość z was wie, że posiadam również własny blog, i myśli że to przez niego kończę swoją pracę na tym blogu. Tutaj się mylicie. Kończę ją, z powodu braku pomysłów. Skupiłam się aktualnie na tematyce plotkarskiej, którą zaraziłam się od samego powstania Lemurka.

Co do moich serii tutaj, nikomu ich nie oddaje. Zostają one nadal pod moją opieką. Może stać się też tak, że po prostu przeniosę je na mój blog. Pierwsza edycja Awataryjna Zagadka została już zakończona, a co do Zakazanych Słów na pewno pojawi się ona na PA.

Chciałabym również bardzo podziękować Violi, która dała mi tą szansę na wykazanie się tutaj na KCA. Minęły już 3 miesiące od posta powitalnego, który dokładniej został opublikowany 15.06.2017. Byłam bardzo ciekawa tego, jak zostanę przyjęta przez was, czytelników jednak przyjęliście mnie z zachwytem.

Mam nadzieję, że nikomu nie sprawiłam przykrości i nie zanudziłam was moimi postami tutaj na śmierć. Nie odchodzę z awatarii ani nic, będziecie mogli mnie spotkać jeszcze na większości blogów o tematyce hejterskich (hahah). Do zobaczenia!

Pozdrawiam po raz ostatni tutaj, LetItBreathe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl