niedziela, 1 października 2017

Post Powitalny

Hej, może parę osób mnie kojarzy z kanału ,, Monika Awataria'' już domyślacie się kim jestem hmm?
Dla osób które nie wiedzą kim jestem bo mają prawo napiszę parę faktów o sobie, aby nie zanudzić was moim nudnym pisaniem :D

1. Mam na imię Monika
2. Pochodzę z pod okolic Torunia
3. Mam 13 lat
4. Chodzę do 2 gimnazjum
5. Na awatarii nazywam się Princess
6. Nagrywam na kanale od początku wakacji 2017
7. Gram w awatarie ok. 5-6 lat
8. Interesuję się nagrywaniem na yt
9. Na początku funkcjonowania tego bloga byłam tutaj blogerką, ale dość krótko
10. Osiągnęłam w krótki czas bardzo duży sukces na yt ( 221 subskrypcji)
11. Bardzo lubię zwierzęta
12. Lubie jeździć na fiszce
13. Mój ulubiony typ muzyki to pop i rap

Myślę, że na sam początek tyle wystarczy będziemy się poznawać bliżej podczas mojego pisania postów. A jeśli chcecie odwiedzić mój kanał na Yt macie tu link: (Link)

O czym będę pisać??
Będę starała się zastąpić Zuzę mimo, że ona była naprawdę dobra a ja już dawno nie pisałam na żadnym blogu..
Myślę żeby połączyć bloga i yt poprzez różne serie, ale nie gwarantuję że się uda.

To na tyle w tym poście chyba trochę was zaciekawił? Jeszcze na koniec dam mój paszport żebyście mogli mnie łatwiej skojarzyć.
Aaa i bym zapomniała będę się podpisywać tradycyjnie /Princess heh :D
  /Princess

5 komentarzy:

  1. Wielki mi i sukces ahah

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcześniej też miałaś filmy i z nich pewnie też był przyrost subskrypcji...

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia kochana! <33 Trzymam kciuki! :*
    /Daj Mi Marsa

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo prymitywny post. Nie widze z Ciebie 'bloggerki'.

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl