czwartek, 12 października 2017

Błąd na awatarii!?

 Tego się nie spodziewałam wchodząc dziś na awatarie, aby napisać wam posta napotkałam się na taki komunikat:
 Czytając komentarze na grupie oficjalnej Awatarii wnioskuje, że ten błąd występuje od wczoraj od ok. 16 ( Nie pamiętam czy wczoraj wchodziłam czy nie..) Praktycznie błąd już trwa 24 H nie pamiętam już takiego długiego błędu.. Zazwyczaj naprawiali do godziny 24.
 A więc skoro tak długo trwa błąd czym jest jego przyczyna? Szczerze nie sądzę żeby ktoś wiedział w 100% dlaczego. Przyczyn jest wiele mogą dodawać ubrania, meble itp. lub po prostu wgl. nic nie dodają tylko jest pusty błąd.
 Skoro już jesteśmy przy ubraniach i meblach z ciekawości weszłam na rosyjską awatarie, aby to sprawdzić. Napotkałam się na mnóstwo nowych rzeczy, które mniejmy nadzieje, że są przyczyną błędu.
 Na rosyjskiej awatarii dodano siłowanie, która jest bardzo ciekawa!
 To na tyle w tym krótkim poście. A jakim zdaniem jest powód błędu na awatarii?? Podzielcie się tym w komentarzach.
/Princess

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl