sobota, 7 października 2017

Stylizacje jesienne

Witam wszystkich! Dzisiaj przygotowałam dla was stylizacje jesienne. Mimo, że każdy ma inny gust mam nadzieję, że wam się spodobają. Żeby nie przynudzać to może lepiej zacznijmy.

Nr.1

W tej stylizacji użyłam mało dodatków ze względu na wzór spodni i pasa którego użyłam, aby wzbogacić ten look. Kurtka została dodana bo przecież to jesień i nie chcemy być chorzy cnie :D

Cennik:
Kolczyki z czarnymi brylantami: 6G
Koszulka ,, Military'': 16G
Kurtka ,,Strojnisia'': 157 G
Pas ,,Wiedźma'': 15G
Dżinsy ,,Flora'': 60 G + Vip
Buty ,,Poison kiss'': 44G + Vip

Razem: 298 G + Vip


Nr. 2
Ta stylizacja jest bardzo przepełniona żółcią natomiast jest bardzo elegancka.

Cennik:
Czapeczka ,,Tulipan'': 48 G + Vip
Bursztynowe kolczyki : 12 G
Płaszcz ,,Tulipan'': 165 G + Vip
Ciemnoniebieskie dżinsy: 11G
Buty ,,Tulipan'': 57G + Vip

Razem: 297G + Vip

Nr. 3
W tym looku trochę jest lżej bo nie ma kurtki natomiast mamy sweter i rajstopy, które powinny chociaż trochę nas ogrzać.

Cennik:
Złoty wianek Stelli: 95G + Vip
Kolczyki: 4G
Koszulka ,, Military'': 16G
Pulower ,, Tokyo Panda'': 115G
Wełniana spódnica: 14G
Ciepłe rajstopy: 11G
Buty ,,Punk'': 33G

Razem: 288G + Vip

 To wszystko, napiszcie w komentarzach który wy byście założyli na codzień 1,2 czy może 3??
/Princess





4 komentarze:

  1. Brzydkie fuuu aż chce mi się rzygać

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym wybrała 1 i 3 :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnego bym nie wybrała, każdy jest w tym okropnym stylu tapeciar

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga mi sie najbardziej podoba

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl