czwartek, 19 października 2017

Jak nagrywać Awatarie?

 Hej, dziś nie poszłam do szkoły i postanowiłam wam napisać posta. Dzisiejszą tematyką będzie jak nagrywać awatarie. Wcale nie jest to tak proste jak nam się wydaje...
 Najpierw musimy mieć program do nagrywania ja używałam bandicam.com ale z czasem przeniosłam się na Ocam. Na tym się nie kończy musimy mieć też program do montowania. Kiedyś używałam AVS ze względu, że jest cały czas darmowy.. Natomiast teraz używam coś lepszego Power director 16 ( Co miesiąc resetuję komputer aby zainstalować program za darmo bo po 30 dniach trzeba płacić)

 Okej.. Omówiliśmy te programy ale co dalej? Trzeba mieć wytrwałość bo jak się nagrywa dobry filmik trzeba czasem poświęcić nawet 2 godziny..
 Dobrzy aktorzy to podstawa bo jeśli ktoś nie rozumie co do niego mówisz lub w trakcie nagrywania wychodzi z gry można dojść do szału.. ( Z tego powodu wiele filmów u mnie nie powstało) 
 Najlepiej byś bardzo kreatywnym bo z tego co wiem z mojego doświadczenia przy filmach w których dałam mało wysiłku były najmniej oglądane.
 Ostatnio zauważyłam, że dobrze mieć graficiarza lub samemu tworzyć by filmy były profesjonalne (Właśnie nad tym pracuję i kanał jest nieczynny do 18.11.2017)

 Montowanie... Dla nie których to jest przyjemność dla nie których monotonne.. U mnie jest np. to różnie jeśli montuje filmy zazwyczaj sprawia to przyjemność bo są większe klipy i łatwiej ciąć itp..
Natomiast teledyski łatwo je nagrać bo można samemu, ale jeśli chodzi o montowanie to mega ciężko żeby wszystko ze sobą współgrało..

Musisz nauczyć się, że hejterzy to tak naprawdę ludzie którym się nudzi i są to zazwyczaj puste komentarze.. Zazwyczaj jak ktoś ma dobre intencje daje dobre rady a nie od razu jedzie po bandzie.
Musisz się nauczyć szanować widzów żeby zauważyli, że ci na nich zależy... 

 /Princess

2 komentarze:

  1. Do montowania polecam Camtasia studio 8, Sony Vegas Pro 11/13, lub Movie Maker :) Jeśli chodzi o programy na MAC'a, to do montowania polecam iMovie.
    /Natalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Uczysz jak nagrywac, a nagrywasz same gowna.Brak slow na twoja glupote..

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl