poniedziałek, 30 maja 2016

#1 Dziurawe Nicki

Hejka :*
Jak tam dzień minął ?
Dobrze czy źle ??
U mnie średnio bo dostałam 3 z kartkówki ;c
ale idę poprawić ( Muszę żeby mieć 5 z Niemca)
Dobra ..
Ten post nie ma należeć do moich ocen i o szkole
tylko o nowej serii !
Wymyśliłam serię ,,Dziurawe Nicki"
Na czym będzie polegać ?
Mamy przykładowo nick :
JEBAĆ ISLAM ( Mój nick)
I właśnie na tym nicku są zamazane literki :P
Np. :
J*BAĆ I*L*M
Waszym zadaniem będzie w Komentarzach napisać :
a) Jakie to brakujące litery ?
( W tym przypadku E,S,A)
b) Jaki to nick ?
(W tym przypaku Jebać Islam )
To tylko będzie nicki z awatarów :P
I ta seria co Poniedziałek .
Dobra Zasady Serii Wyjaśnione :P
To zaczynamy naszą Pierwszą Część :P
 A oto ona !

Brakuje tylko tu 2 literki :p
Bo zawsze 1 -3 części są łatwe xD
No to mam 2 pytania
Jakie zamazałam litery ? Jaki to nick ?
Odpowiedzi w KOMENTARZACH XD
Na tym Ja już kończę
Życzę powodzenia
i Pozdrawiam <3
~~Violka

1 komentarz:

  1. Brakuje a i u. Trochę r jest zamazane. Tak, wiem data. Nudzi mi się xD

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl