niedziela, 29 maja 2016

Robie G B)

Hej i czołem :3 xD
Dziś taki dziwny i znany temat na G na awatari xd .Pewnie dużo osób robi te sposoby na G żeby sobie coś kupić np.Vip"a Ja dziś chyba robie na zmiane nicku albo na bluzkę :\ sama nie wiem chyba na nick xD bo już długo mam ten sam i się,mi znudził :D
A mi się podoba bardzo ten nick sama go wymyśliłam bo mają na awie takie dziwne nawet i zboczone xDD a ja mam taki: 
Twoja Kokaina.
XD znaczy będe może mieć jak mi się zachcę robić konta narazie mam 32 G xD będe robić jeszcze 2 konta i już *-*
Ten sposób nie jest taki trudny xD może dla niekturych tak ale dla mnie nie :3 Ja robie teraz taki łatwiejszy B) Polecam-10minut.com.pl- nie trzeba robić poczty.
ja jak tego używam to ja mam 10 G zrobione w 7 min nawet mniej ^^ Polecam Aga xD
~Daj Buziola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl