niedziela, 29 maja 2016

Pomysły na logo bloga :D ?? XD ~Mały Konkursik xD??


Hejka :D
Już prawie mamy 700 wyświetleń i
tak myślę i myślę
Czy zrobić logo bloga.
Ale żebyście nie mieli .. głosu
Możecie sami zrobić logo bloga.
To traktuje jako konkurs ale to nie taki konkurs że wszyscy mają nagrodę xD
Własnie jak będzie wyglądało :p 
Wy zrobicie logo bloga
I wysyłacie prace na moje nk xD
albo na moją pocztę
violka2001@interia.pl
albo na moje gg xD ( jeśli ktoś ma xD )
I jak tak będzie  4-5 logów
Zrobię sondę i obrazki i wy głosujecie jakie logo :p
Logo który będzie mieć najwięcej głosów
Będzie logo bloga. ( używany xD )
Ale ale ten ,,konkursik"
nie jest wieczny musi być jakiś czas pracy
bo w czerwcu jeszcze jeden konkurs chce zrobić xD
Na wakacje :D
A więc czas konkursu na logo bloga to
,,30.05.2016 r - 12 06.2016 r"
2 tygodnie macie :p
A dwa tygnie to szybko zleci :DD
A więc to na tyle
Czekam na wasze prace
^,^
Ogłoszenie na konkurs ,, Konkursik"
Logo bloga będzie w zakładce ,,Konkursy"
Zakladka Konkurs (Klikaj )
Mam nadzieje że będą ładne prace xd
A ja już lecę :D
Pozdrawiam
~~Violka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl