czwartek, 26 maja 2016

Organizacyjny post administratorki .

Hey !
Nowy blog i nowa adminika :D
Przejdźmy do tematu :3
Nazywam się Violetta  Urodziny mam 1 marca i obecnie mam 15 lat XD
Lubię grać awatarię , piłkę nożną oraz siatkówkę XD
Dlaczego mam 10 lvl ? Ktoś ukradł konto z 22 lvl i zaczynam od nowa , trudno zacząć bo gram 2 lata ale jakoś daję rade :D
To na tyle o mnie teraz cos o blogu :D
Będę dawać często posty nwm czy codziennie
Organizować będę oczywiście zabawy XD i konkursy xD
( Najblizszy konkurs na 1000 wyswietlen albo konkurs wakacyjny ) XD
Pamiętajcie żeby brać udział w konkursie pod pracą trzeba podpisać :
*Nick Awatarii
* Nazwa nk
*Opis zdjęcia na nk
My nie chcemy sprawdzać wasze dane tylko chcemy jakoś dać nagrodę prawda ??
za 1 , 2 ,3 miejsce ..
Jeśli ktoś nie chce podawać nk to możemy na gmailu umówić się tak żę np. zrobię wyd itp..
Będę się podpisywać imieniem :3
Co jeszcze można znalesć na poście z mojej strony ..
Newsy awatarii
Newsy bloga
Newsy awatara ( zmieniony nick itp. )
I kilka zabaw ( Jakich ?? Tajemnica ,, Niespodzianka xD )
Dobra to na tyle xD co chciałam dać jako organizacyjny post xD
Łapcie tu mój paszporcik :3
To na tyle :D
Pozdrawiam :DD
~~Violka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl