niedziela, 29 maja 2016

#1 New Nagłówek xD

Hejka :D
Dzisiaj mamy nowy nagłówek ;D
I to oczywiście już z administratorami bloga :D
Zobaczmy !
Sorka że Roksane nie dodałam ale myślałam że odeszłaś
#Sorcia ;c <3
Na nagłówku mamy tak naprawdę wiosne i my :D
Po środku oczywiście ja z lewej strony Ola a z prawej Aga
Oczywiście że jak Aga jest na nagłówku to nie znaczy żę nie jest na okresie próbnym , bo jest :D do 1 czerwca xD.
Ale jak ja patrze na starania  Agnieszki to chyba zda :p
No dla mnie nagłówek wyszedł ..
Nie wiem jakie wy macie zdanie na temat nagłówka więc dajcie komentarz *,* Chętnie Poczytam wasze komentarze :D
Dobra Już zaniedługo znajdzie się zabawa :D
Więc ja idę popracować :D
Do zobaczenia i pozdrawiam :D
~~Violka


1 komentarz:

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl