czwartek, 9 czerwca 2016

#1 Newsy Awatarii

Hej hej
Sorka że nie pisałam ale musiałam poduczyć się
i poprawić kartkówkę : DD
Słuchaj Patryku tw.okres próbny przedłużam do piątku
A dzisiaj krótki post o
Newsach Awatarii
A więc :D
Luknijcie !


W paszporcie jak widać jest dodano ,,Tytuły"
Szczerze? To ja nwm jak to się zdobywa .. jak będę wiedzieć to dam znać :D
Jeśli który z was wie jaki tytuł to napiszcie komentarzyk :D Chętnie poczytamy :P
Dobra jak widać mam mężą i new fryzura (Taka Ciekawostka) XD
Dobra ja lecę
Dobranoc :*
~~~Violka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl