sobota, 4 czerwca 2016

#1 Wywiad z gwiazdą !

Hey !!
Jak tam weekend ?
U mnie nawet dobrze.. :D
Wymyśliłam nową serie :P
która nazywać będzie :
,,Wywiad z gwiazdą"
Może ta seria będzie pojawiać 1 raz w tygodniu może i więcej :P
Dzisiaj przeprowadziłam wywiad z Oliwią a oto ona :
J: Jebać Islam
O:Oliwia
J. Witam Oliwię :)
O: Witam
J: Jak oceniasz naszą grę ,,Awataria" ??
O: Nawet całkiem dobrze... xD
J:Co ci się podoba na Awatarii ?
O: Szczerzę ? Mi się  wszystko podoba. :DD
J: Dobra wiemy że Ci wszystko się podoba .. to teraz ustalmy co Ci się nie podoba :P
O: Nic mi się nie  podoba :DD
J: Dobra a jak oceniasz ,,Validę Sułtan" ???
O: Nwm ... nie znam jej za bardzo xDD.
J:Ile grasz w awatarię ??
O: Ojjj nie pamiętam ;c Ok. 2 lat :DDD
J: Haha :DD Dobra dziękuje za wywiad :DD
O: Również dziękuję :)
Ten wywiad trochę krótki
a już w następnym wywiadzie będzie naprawdę z gwiazdą :DD
Jeszcze zrobiliśmy selfie :D
                                    

Nasze selfie znajdzie się właśnie w galerii zdjęć
Pozdrawiam cię i dziękuje jeszcze raz za wywiad
~~Viola


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl