środa, 1 czerwca 2016

Tropikalna Awataria

Cześć wszystkim. W dzisiejszym poście napisze wam trochę o Tropikalnej Awatari, ponieważ bardzo mi się nudziło i postanowiłam ją założyć. Zajęło mi to chwilkę ale sami zobaczcie. Tutaj macie link do niej 
https://fotostrana.ru/app/tropicania/?from=play.rec&installed=1 
  Zatem co na niej jest?

 Gra z początku prezentuję się bardzo dobrze i ciekawie 

 W grze możemy zakupić swojego zwierzaka   co jest naprawdę bardzo fajne i możemy się nim opiekować 
 Mamy dużo fajnych misji niestety  ja nie rozumiem  wszystkich tak dokładnie 
 Mamy tu również plażę  która jest dość duża 
 Mają dość drogie drinki  ale ładnie się prezentują <: 


 Ubrania w sklepie też są ładne  i kolorowe  i dają dużo image. To tyle  w dzisiejszym poście mam nadzieję, że wam się podoba dozobaczenia :3 

/Oli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl