piątek, 3 czerwca 2016

Odzyskałam konto.

Hej !!!
Chciałam powiedzieć że...
Odzyskałam konto :) 
Będe pisać posty nie bójcie się haha xD 
Chciałam podziękować 
Oli,Julce,Patrykowi,Patrycji,Kamilowi i innym którzy walczyli 
żeby mi oddała konto. 
Jak wiecie Roksana została usunięta i zawieszona z bloga 
ponieważ : nas wyzywała , wkurzała , groziła i włamała sie na moje nk.
Uważajcie na nią. ;) 
Zamiast jej wstawiliśmy Julkę która jest na zastępstwie Roksany być może na stałe.
Chce też  przypomnieć o głosowaniu, 
bo koniec jej okresu już tuż tuż :D
A już od jutra można głosowac ile pkt dajemy na Patryka
Mam na dzieje że nie będzie ,,0pkt" xD 
Bo widać że oni się starali :p 
Ja już lecę robić nagłówek
a was Pozdrawiam 
Papap Koffam was xD
~~Violka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl