czwartek, 30 czerwca 2016

Nowe Fryzurki !

Heyka :D
Nareszcie weszłam na awke
i co oni dodali ??
Nowe fryzury ,...
Kiedyś może kupię :DDD 
A więc... wracajmy do tematu.
Dostaliśmy fryzury  za 40 g i 50 g 
Troche drogie... jak wy uważacie ??
A więc zobaczmy damskie fryzury : 

Moja Opinia na temat kobiecych fryzur:
Słuchajcie te fryzury nie są aż tak ładne ale też nie takie brzydkie.
Jakbym oceniała fryzurę za 40 g to można powiedzieć też 
niektóre osoby noszą je w rl ;) spotkałam takie :DDD 
Moim zdaniem pasują ale za drogie.Ile bym dała ?? Dała bym7/10
A wy ile byście dali ??? Napiszcie w komentarzu :**
Jakbym oceniała fryzurę za 50 g to wygląda moim zdaniem jak
Japonka xdd haha :D. Tak tak tragedia ale aż taka to nie ! Można powiedzieć..Przypomina mi Japonki i Chinki ale też jedna fryzura jest jak noszą w chinach lub w Japonii ale jaka ??To wy musicie zgadnąć.Ile bym dała 5/10 :DD A wy napiszcie w komentarzu :D
I macie sondę (Sonda dla kobietek) Podoba się fryzurki dla kobiet ??

Dobra przechodźmy do męśkich fryzur 
Kolega mi wysłał zdjęcie 
Co go bardzo pozdrawiamy :* 
Luknijmy na te fryzurki :)
O japier.. 
To wy macie lepsze i tańsze ! :O 
30 g i 50 g 
Hhahah :D 
Dobra przechodźmy do mojej opini : 
Moim zdaniem fryzura za 30 g jest dość fajna.Nie za długa nie za krótka moim zdaniem najlepsza z wszystkich fryzur co dziś dali ale i prawda tania.Moja Ocena to 8/10
Następna fryzura za 50 g też fajna ale troche mi za łysko i jeszcze ten jeden biały włos jest prawda nie potrzebny :DD Moja ocena 7/10
A wy jak oceniacie ?? Odpowiedzi w KOMENTARZACH
Chętnie poczytam z olką :* 
i sonda dla chłopaków 
Wgl To jest dla mnie nienormalne przez 2-3 godziny robić
i tylko 2 fryzury ale z drugiej strony to jest grafika oni się starają
zrobić fajne fryzurki :D 
Dobra ja już was nie zanudzam :DD
Bay :*
~~Violcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl