wtorek, 28 czerwca 2016

💓Śmieszki,heheszki 💙

💘💓💞😍Elo elo ziomeczki💘💓💞😍
Czy ja tylko się nudzę ? ;-;
Dziękuję wam za ten śmiszne spotkanie ; 
Przepraszam za cenzurę,ale na wszelki wypadek zrobiłam ;D
~~~~~~~~~~~~~~
Może teraz polece kanałki na yt? 
Na nudę możecie zajrzeć ^^
1.Lily Awataria [Kliknij i zobacz:3]
2.Klaudia Awataria robi teledyski dla mnie są super[Klik:3]
Dalej już naprawdę nie pamiętam XDD
Spokojnie ja o wszystkim pamiętam m.i.n
Stylizacje spokojnie👙💄 :33
~~~~~~~~~~
Teraz inny temat niż ,,Awataria" nie musisz czytać Buśka
A teraz nadszedł ten moment.To tak oprócz stylizacji będzie!?
Jescze jedna seria pt ; Msp vs Awataria (Coś bardzo podobnego do stylizacji)
Ale będę też dodawać 1..stylizacje z przeciwieństwem
np ;
Będę musiała ubrać się podobnie z Awy i Msp..XDDD
~~~~~~~~~~~
Żebyście nie myśleli,że mam tyle lat a w msp nie gram nie nie i nie.
Po prostu gram jak mi się nudzi♥
Mam te konto (chyba)od 2014 r.Ale na nie nie wchodziłam a dopiero teraz pomyślałam,że wejdę nie jestem mega bogata albo coś nie mam tez dużo ubrań XD
Dam wam zdj mojego Msp :33🙌 


Nazwa też bardzo super ;-; XDDDD


Możecie mnie dodać,ale nie zmuszam :D!


Link do Msp ;




Dobra nie zajmuję więcej czasu:))


Miłego wieczorkuuu :33 Piona 👊💞


No i Cześć


~~~~~~Olaaa XDD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl