poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Kocham Cię, Awatario! - Zapisy

Hej!

Ostatnio gdy siedziałem znudzony na lekcji WOS-u wpadłem na pomysł na nową serię.
Jest zainspirowana programem "Kocham Cię, Polsko!" więc może zrobimy wersje dla awatarów?
Od dzisiaj na naszym blogu żyje "Kocham, Cię Awatario!" :D .

Ta Zabawa była kiedyś na blogu  "Awataria w Obiektywie", który się przekształcił w "Renesans Awatarii" spytałem Dominika o zgodę, a On dał pozwolenie na prowadzenie tej serii ;) .

Więc nie przeciągając zacznijmy!

Jak w więszkości serii, muszą być zapisy.

Mogą się zapisać dwie osoby, które będą kapitanami drużyn. Najlepiej by było, jak te osoby były długo na awatarii, lecz może grać ktoś pół roku, a zna dobrze awatarię, prawda?

Każdy kapitan z jednej drużyny musi wybrać 3 osoby które będą w drużynie. Gdy będziemy skontaktowani na NK to On/Ona napiszę mi które osoby będą w jego drużynie,

Wszystko odbędzie się u mnie w domu na awatarii w pokoju "Kochamy Cię, Awatario".

Ok, zasady wyjaśnione? Jeśli chcecie być kapitanem drużyny, wyślijcie do mnie wiadomość na NK o temacie Kochamy Cię, Awatario. W wiadomości powinno być napisane:

  • Ile gram w awatarię?
  • Imię;
  • Nick na awatarii;


I to tyle w zapisach :) Mam nadzieję, że będzie ich sporo. No chyba wszystko już napisałam, co chciałem w tym poście pa! :D




/Krystian  

1 komentarz:

  1. Zgłaszam się :)))

    Mam na imię Weronika.
    W Awatarię zaczełam grać w 2014 roku, kiedy jeszcze miałam 8 lat. Wtedy stworzyłam swoje konto na NK. Uwielbiałan w to grać, byłam uzależniona od Awatarii. Pamiętam, nick miałam ,, Słotka " XD, a level 14.
    Pewnego dnia ktoś z mojego konta napisał do mojej siostry, podawał się za mnie. Miałam tam umieszczone wszystkie swoje dane osobowe, zdjęcie, dosłowbie wszystko. Jedynym sposobem więc było usunięcie konta.
    W 2016 roku, powróciłam na NK, zatęskniałam za moją kochaną Awatarią. Mam obecnie level 11, i nick ,, Weronika ", czyli moje imię. Już raz mi się znowu ktoś wkradł na te konto, ale się nie poddałam, i wywalczyłam konto, gram na nim dalej.
    Także no, podsumuwując, gram dość dużą ilość czasu w Awatarię, bo jednak te kilka lat, to coś w końcu jest ;)




    ~Werxka

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl