niedziela, 23 kwietnia 2017

Przepraszam..

Witam Was dziś już 2 raz.

Jednak nie będzie to post z serią lub konkursem, a jak mówi tytuł post z przeprosinami. 
Chciałabym przeprosić was za dwie bardzo istotne rzeczy. 
No więc zacznijmy od tej pierwszej..

Niedawno dodałam serię "Top Model" oraz "Stylizacje". Lecz co w związku z tym? 
Dzisiaj dowiedziałam się, że te oto serie były już na innych blogach, a ja zostałam posądzona o kradzież. 
Obiecuję, że to się już nie powtórzy a obie serie zostają USUNIĘTE. Po prostu nie wiedziałam o istnieniu tych zabaw. 

Druga sprawa: Długie niepisanie postów z powodu spraw prywatnych. 
To też się już nie powtórzy i posty będą pisane regularnie!  Mam nadzieje, że zrozumiecie, ze miałam ciężko w ostatnich dniach. Ale jak obiecałam, to się już nie powtórzy i wpisy w moim autorstwie będą pisane w dniach podanych w harmonogramie pisania postów. 

Jeśli chcecie dowiedzieć się troszeczkę więcej zapraszam na moje nk: KLIK
To tyle.. Mam nadzieję, że mi wybaczycie i do zobaczenia! ;)

/Nadziaa

1 komentarz:

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl