sobota, 1 kwietnia 2017

Podsumowanie miesiąca - Marzec

Witajcie!

Dzisiaj pierwszy kwiecień - PRIMA APRILIS. Napiszcie w komentarach kogo nabraliście i jaki żart zrobiliście. W ogóle daliście się nabrać? Ja się nie dałam. *U*

Dobra, przejdźmy do głównego tematu posta. Związku z tym, że mamy nowy miesiąc, to zawsze robiliśmy takie podsumowania. Na blogu "Przygoda z Awatarią" zrobiłam jedną zmianę co do podsumowań,  a mianowicie "Misję na miesiąc". Czyli dajemy cel np. Do końca kwietnia wbijemy 40 tysięcy wyświetleń itp...

No to co? Zaczynamy? Najpierw poznacie listę zadań na kwiecień, zróbmy sobie takie małe "podsumowanko" marca 2017 r.

WYDARZENIA Z ŻYCIA BLOGA
miesiąc: MARZEC 

1 marzec - Odnowa bloga.
11 marzec - Ogłoszenie konkursu "Wielkanoc KCA"
11 marzec - Odejście Kamili z bloga.
12 marzec - Otwarcie naboru na redaktora bloga
12 - 27 marzec - Czas trwania okresu próbnego. 
18 marzec - Zamknięcie naboru na redaktora.
18 marzec - III spotkanie bloggerów
28 marzec - Wyniki okresu próbnego + Decyzja


STATYSTYKI 

1. Administratorzy:
1.1 Adm.Violetta
1.2 Adm.Kamila (Była adm. do 12 marca)
1.3 Adm. Nadia
1.4 Sylwia (Wywalona - złamanie punktu regulaminu 1.1)

2. Autorzy z okresu próbnego:
2.1 Adm.Krystian (zdał)
2.2 Adm.Ola (zdała)
2.3 Adm.Julia (nie zdała)
2.4 Adm. Natalia (nie zdała)

3. Ilość postów:
3.1 w Marcu - 54
3.2. W 2017 r. - 55
3.3 Ogółem - 440
4. Ilość wyświetleń:
3.1 W marcu - 6 750
3.2 Ogółem =37 316

5.Ilość komentarzy:
4.1 W marcu - 216
4.2 Ogółem - 647 

6. Konkursy
5.1 "Wielkanoc z KCA" (trwa do 27 kw.)

6.Imprezy 
BRAK

MISJA NA KWIECIEŃ:

Hmm.. Damy radę? Pewnie, że tak!

Te ilości dotyczą tylko bieżącego miesiąca! 

Mmarzec jest moim ulubionym miesiącem, ponieważ mam urodziny (1.03).  W tym samym miesiącu otwarliśmy 2 raz nasz blog, z pomysłami na serię, zabawę, bądż na zwykłego posta. Mieliśmy również III spotkanie bloggerów, dziękujemy administratorom bloga RA (Renesans Awatarii), za zaproszenie.  Otwarliśmy nabór.. Mam nadzieje,  że kwiecień będzie lepszy, chociaż od dzisiaj mam przerwę (Czytaj posta: Przerwa)


Czas na napisanie drugiego wpisu w moim autorstwie. Do zobaczenia! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl