piątek, 31 marca 2017

The brain - Awataryjny Umysł - ZAPISY

Witam w piątkowe popołudnie!
Dzisiaj mam w planach napisać 2 posty. Pierwszą tematyką będzie zapisy serii, której zapowiedziałam tydzień temu, a drugą zabawa "Pokoje jak żywe". Dzisiaj niektóre szkoły mają wolne z powodu strajku nauczycieli. Moim zdaniem nie potrzebnie robią "aferę", bo prezydent Andrzej Duda podpisał reformę edukacji i nic się nie odwróci, ale ZNP  niestety ogłosił ten cały strajk. Jedynym plusem to jest dzień wolny od zajęć dydaktycznych! Dobra kończę gadać o polityce i przechodzimy do pierwszej "tematyki posta"

Jak wspominałam, tydzien temu była zapowiedź "The brain - Awataryjny Umysł". Dzisiaj zaczynamy zapisy do tej zabawy. Trochę pozmienialiśmy zasady, niż w programie "The brian - Genialny Umysł", ale są trochę podobne. Zapraszam do zapoznania się.

1. Do I edycji można zapisać 20 uczestników

2. W komentarzu należy napisać:
* Imię;
* Nick;
* O której godzinie wchodzę częściej na Awatarię?
* "Zapoznałam/em się z regulaminem serii"
* Twój podpis. 

3. Będzie 4 rund + 1 finał. (Razem 5)  W każdej rundzie będzie uczestniczyło po 5 graczów. 

4. Każda runda czyli grupa graczów w których będą rywalizować będzie inne wyzwanie do wykonania w Awatarii.  Pod koniec rundy każdy juror wybierze po jednym z najlepszych, według zdania oceniających. O VIP-a na 10 dni w finale będzie brać aż 12 uczestników! W finale będzie sonda "Kto według ciebie jest "Awataryjnym Umysłem?"

5. Gracz, który odpadnie z rundy dostanie nagrodę pocieszenia! 

6. Podział nagród:
12 miejsce - Postawienie w klubie - 5x 
11 miejsce - Niebieska/Czerwona Ramka
10 miejsce - Czekoladki za S
9 miejsce   - Czekoladki za G
8 miejsce   - Bukiet białych róż 
7 miejsce   - Bukiet lilii 
6 miejsce   - Kosz róż 
5 miejsce   - Balon LOVE
4 miejsce   - Fotanna
3 miejsce   - Statek 
2 miejsce   - V.I.P na 5 dni 
1 miejsce   - V.I.P na 10 dni 

No i oczywiście każdy gracz dostanie dyplom! 

7. Skład Jury:
Administratorka Violetta (Prowadząca + Jury)
Administrator Krystian (Prowadzący + Jury)
Administratorka Nadia (Jurorka)

Prawdopodobnie pierwsza część serii " The brain - Awataryjny Umysł" wystartuje po świętach wielkanocnych! Nic mi nie pozostaje, tylko zachęcić wszystkich do zapisania się! Do zobaczenia w następnym poście! 





7 komentarzy:

  1. Mam na imię Laura. Na Awatarii mam nick *Laura*, ale w weekend go zmieniam. Najczęściej wchodzę na Awatarię po szkole (w soboty i niedziele jestem prawie 24 h na niej) o 16-19. Zapoznałam się z regulaminem serii. /Krówka

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam na imię Natalia.
    Na awce jestem Natalcia.
    Przeważnie na awce jestem tak 15-19.
    Zapoznałam się z regulaminem serii.
    ~Nishiki

    OdpowiedzUsuń
  3. Na imię mi Dawid, a nick który noszę w Awatarii to Modest. W grze jestem w godzinach 14.00-19.00. Oczywiście zapoznałem się z regulaminem serii i mam nadzieję na udział w niej :)
    /Dawid

    OdpowiedzUsuń
  4. Wieczorkiem często wchodzę, nick to znasz i wgl. Znam zasady zabawy i zapisuję się do niej.
    /Wojtek

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh, ja chcę 12. miejsce <3
    /Ruchacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam na imię Weronika, a na Awatarii, także się udzielam jako ,, Weronika ". Na Awatarii jestem obecna w godzinach 13.00-22.00. Zapoznałam się z regulaminem serii.


    ~Werxka

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam na imię Kinga, a mój nick na Awatarii to Artemida. Wchodzę do gry różnie, ale przeważnie między 15:00-19:00. Zapoznałam się z regulaminem serii. Czekam na moje zakwalifikowanie się :D
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl