sobota, 25 marca 2017

Projekt: Dama #2

Hej, hej!

Tu znowu Ola!

Dzisiaj przychodzę do was z kolejną częścią ubioru!
Jako, że większość głosowała na coś innego,
to wybrałam....

Piżamę!

Strój składa się z różowej bluzki w gwiazdki oraz takich spodni.
(Gwiazdki są wklejane).
Nie ma żadnych dodatków.
Dlaczego?
Moim zdaniem mogłyby,one przeszkadzać podczas snu 
Według mnie, strój jest okropny.
(Tak, tak sama go robiłam)
😂😂😂
Ale to moje zdanie, nie musicie się z tym zgadzać, prawda?
Moja ocena : 2/10

Cennik:
Bluzka ,,Senność'' - 6G + VIP
Spodnie ,,Senność'' - 13G + VIP
Łączna wartość - 16G + VIP
A teraz moje pytanie do Was... 
Jaka część stroju będzie w następnym poście?
Decydujecie wy!

Niedługo pojawi się część nowej serii.
Pozdrawiam!
/Karou







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl