środa, 15 marca 2017

Trochę o... #1

 Hej, hej!

Tu znowu Ola!

Dzisiaj przychodzę do was z kolejną serią.
Będzie się ona nazywała: "Trochę o..."
Na czym polega ta seria?
Podam wam na dany temat kilka ciekawostek, których możecie nie znać lub przeciwnie - znać. 
Przepraszam za niewielkie powtórzenia z mojej strony. 
No dobra, czas zacząć pierwszą część! 
~~~~~~
Trochę o.....
Statusie VIP
Co daje nam status VIP?
Wchodząc w ,,menu'' Vip, widzimy oto takie okienko:



Pod ceną kupna VIP-a mamy kilka "informacji" mówiących, co możemy robić podczas posiadania statusu VIP.  Każda część zostanie teraz dokładniej omówiona. 
~~~~~~
Wstęp do pokoju VIP

Pokój VIP trochę przypomina klub, gra tam spokojna muzyka i na środku tańczą "ładni Awatarowie."
Można tam regenerować energię, lecz tylko co 4 godziny.
~~~~~~
Wyjątkowe rzeczy

Nie ma o czym się tu rozpisywać. Raczej każdy wie o co chodzi.
~~~~~~
Podaruj sobie ładunek świeżości

VIP'owie mogą bezpłatnie
podarować 3 torty lub 3 drinki
innym graczom.
~~~~~~
Stań się bardziej widoczny

Nad naszą postacią unosi się znak korony z niebieskimi wstążkami  możemy go zauważyć, także nad paszportem. 
~~~~~~
Podwójna nagroda

Za każdą wygraną (np. w wyścigu)
dostajesz 2 razy więcej srebra.
~~~~~~
Jeszcze więcej zasobów

Tu to samo, tylko, że 2 razy więcej dostajesz artykułów warsztatowych (np. pióro)
~~~~~~
Ochrona przed szkodami

Rzeczy VIP'a może psuć tylko ten, co posiada VIP.
Lecz bomby mogą podkładać mu wszyscy.
~~~~~~
Specjalne buźki

My wszyscy "buźki" mamy takie zwykłe, ale osoba posiadająca ten status ma również dodatkowe emotikony w postaci kota
~~~~~~
Czy warto kupić status VIP?
Według mnie, status VIP nie jest niczym fajnym.
Mimo to, podobają mi się bardzo specjalne buźki.
~~~~~~
A jak wy o tym myślicie?
Uwzględnij swój głos w sondzie!
Życzę dobrej nocy.
Pa, pa!
/Karou











9 komentarzy:

  1. aha?xdddd ty nic nie zrobiłas tylko to przepisałaś xddd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale chociaż miała pomysł,by to napisać.Pozytywny post.Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Nie przepisałam. Treść jest prawie zupełnie inna niż na zdjęciu. /Karou

      Usuń
  2. Ewa z Modnej pierwsza wpadła na pomysł opisania vipa -,-

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgapione z innego bloga -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby z jakiego? Przeglądałam blogi patrzyłam czy nikt takiej serii nie miał. Jakoś nie widziałam.Jeżeli znajdę taki post, usunę mój. /Karou

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa z Modnej Awatarii taki napisała 8)

      Usuń
    2. Nie znalazłam, albo po prostu go nie ma albo jestem ślepa. /Karou

      Usuń
  5. Tak szczerze to ten post zbytnio nie potrzebny..

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl