wtorek, 14 marca 2017

Czy ubrałabyś się tak?

Hejka!
Dzisiaj przychodzę do Was z nową serią na blogu.
Będzie ona polegała na tym, że ja daję jakiś strój, a wy piszecie, czy byście się w niego ubrali, ewentualnie, co byście zmienili w danym stroju. 
Zaczynajmy!



Na pierwszą część z tej serii, mam początkowy strój dla tych, co mają niski poziom i nie mają "ciuchów" za G.


Przypominam!!!
W komentarzach piszecie czy to się Wam podoba, jeśli nie, to jakie zmiany byście w nim wprowadzili. 

To już na tyle!
Ja się z Wami żegnam!

Paa! :* 

/Nati

28 komentarzy:

  1. Nie, bo wszystko jest brzydkie i darmowe. Fu, tylko 1 poziomy się tak ubierają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystko jest darmowe :D A w dodatku, nie ubierają się tak 1 poziomy.

      Usuń
    2. Ubierają się,zobacz na ulicę.

      Usuń
    3. Jakos salon piękności jest od 6 lvl..

      Usuń
  2. Teraz, jak masz okres próbny, to się starasz, a pewnie jak go ukończysz, to nie będziesz. Na kolorowej Awatarii tak było! Jak tu przejdziesz na administratorkę, to też później będziesz miała go w nosie, przejdziesz sobie na innego bloga. A te ubranie i ta seria to nudne, jak nie wiem co. Pewnie też zwalone z innego bloga, bo ty tylko od innych kopiujesz. Nawet czyjeś powitania i przerywniki kradniesz! A przypominam, że kopiowanie podlega karze grzywny i pozbawienia wolności do 3 miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiktoria, je skopiowała. Przeczytaj uważnie posty na Kolorowej Awatarii, ja nie mam z tym nic wspólnego! Dostałam je. Gdybyś chciała wiedzieć, nie mam Kolorowej Awatarii w nosie, ciągle tam bloguję. Pozdrawiam!
      /Natalia

      Usuń
    2. Skoro prowadzisz ten blog, to jesteś współwinna. Nie zwalaj winy na Wikę, nie musiałaś z nich korzystać, tylko zrobić swoje. Ale skoro już jesteś taka tępa, że ich nie umiesz robić, to nie moja wina. Nie masz Kolorowej Awatarii w nosie? Gdybyś nie miała, to byś dodała na nią jakieś nowe serie, tak jak na przykład tutaj, ale oczywiście, nie dałaś. Na Kolorowej Awatarii dodajesz w kółko te same oceniania blogów i propozycje ubiory. Nic innego. To się staje być nudne. Wiktoria dodaje ciekawe posty i stara się robić różne serie. Pisała mi, że ma teraz 3 świetne pomysły na nowe serie. Zauważyłam, że teraz ten blog jest dla Ciebie najważniejszy. Polecam również opanować programy graficzne, bo Twoje umiejętności są na bardzo słabym poziomie. Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Nie wiedziałam, skąd pochodzą. Nie wiedziałam, skąd ona je ma ;_;
      Radzę zakończyć ten temat.
      To nie jest ten blog, o którym rozmawiamy, a więc, nie gadajmy już o tym.
      /Nati

      Usuń
    4. Każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie!!! Nie będziesz mi tego zabraniała i mi rozkazywała-jaka bezczelna-tu się nie gada!!!Zabronisz mi? WYMYŚL COŚ SWOJEGO,A NIE KOPIUJESZ OD INNYCH-NIE WIEDZIAŁA,BIEDNA MAŁA NATALCIA!!!! A te płatki,co latają to jakieś nieporozumienie-trzeba się przyjrzeć,aby zobaczyć,co jest na blogu napisane!!!!!

      Usuń
    5. To jest blog KCA, a nie KA, więc tutaj mówimy o KCA. Jeśli przyszłaś mnie tu hejtować, najlepiej wyjdź.
      /Natalia

      Usuń
    6. Nie rozkazuj mi dziecinko,bo to się skończy płaczem z twojej strony !!!!!A z tego bloga mam nadzieję,że niedługo wylecisz,bo działasz ludziom na nerwy !!!! Niezłą bekę mają z ciebie administratorki KCA xD

      Usuń
    7. OK, rozumiem, że dla Ciebie jestem zerem, nie lubisz mnie, ale Prosiłabym Cię, że jeśli mnie nie lubisz,nie komentuj.
      Ty się na mnie mścisz za KA? Chodzi o to, że odeszłam? Powiem Ci tylko to :"Nic nie trwa wiecznie, nawet najlepsza przyjaźń".
      Pozdrawiam.
      /Natalia

      Usuń
    8. Znam życie lepiej od ciebie,nie mszcze się,tylko stwierdzam fakty.Zero kreatywności,nowych pomysłów i szacunku do innych. Skoro twoja przyjaźń trwa tylko tyle,ile masz z tego korzyści,to ja ci współczuje,że twoje uczucia są takie wątłe. Jesteś słaba,jak te twoje pożal się Boże pościki.

      Usuń
    9. Proszę, nic rozmawiajmy o tym.
      Pozdrawiam

      /Natalia

      Usuń
  3. Pomyślałabyś może o czytelniczkach? ,,Czy ubrałbyś?" Chłopak to na pewno by nie ubrał się w damskie ubrania. Słaba jesteś. Psujesz tego bloga i nie pasujesz do niego.
    /Neonowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam bardzo za błąd tytułu, już go naprawiam, ale dziękuję za zwrócenie uwagi. Pozdrawiam!
    /Nati

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalia jesteś głupia!
    /Neonowy

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Myszą i Neonowym, zaproście lepiej Maćka i Adama na wasz blog!Zamiast jej!
    /Truskawencja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają bardzo słabe Orto.
      Dziękuję i pozdrawiam!
      /Natalia

      Usuń
  7. No oczywiście że bym sie nie ubrał ( ͡° ͜ʖ ͡°) No bo kto widział chłopaka w damskich ciuchach? XDD ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tylko dla dziewczyn XD Pozdrawiam.
      /Natalia

      Usuń
  8. Ogólnie strój jest calkiem spoko ale bym zmieniła kolczyki gdyż nie pasujo do tego stroju i to wszystko. Nie hejtujcie jej.. Ona się dopiero uczy ma prawo do błędów i bardzo moim zdaniem sie stara i życzę ci powodzenia!! \ bessoska

    OdpowiedzUsuń
  9. Az mi się płakać chce !! Przestańcie ją hejtowac nawet jej nie znacie a gadacie niemile rzeczy o niej boże... Pomylila się a wy juz wielkie halo robicie..a wy jesteście tacy idealni..zadnego bledy nie popelniacie..?? Nawet nie wiecie ile ja plpelnian a wy się czepiacie o maly szcegol proszę was..to do niczego nie prowadzi ta kłótnia ! Pozdrawiam Matalie i czytelników bloga tych milych
    . Sory za bledy telefon..
    \bessoska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam Cię i dziękuję, że chociaż ty mnie popierasz.
      /Natalia

      Usuń
    2. Nie uczy się,pisała już na kilku blogach,udaje taką małą biedną natalcię,która nie wie nigdy o co chodzi.

      Usuń
  10. Na pewno bym się tak nie ubrała. Chyba że znalazłabym jakieś różowe bądź czarne kolczyki. /karou

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl