środa, 29 marca 2017

Stroje regionalne 1#

Hej!

Chcąc szybko nadrobić wszystko co zostawiłem piszę kolejnego posta. Są to stroje regionalne!


Wybraliście strój Krakowiaka. Szczerze, nie wiedziałem, że to będzie takie trudne. Więc za taki pohomaz przepraszam.



Jeszcze raz przepraszam, że  wygląda jak wygląda, ale inaczej się nie dało !

Więc.. opisując to wszystko. Zaczynając od góry na głowie leży "Krakuska" na nasze jest to czapka z dwoma pawimi piórami. Niżej są pprzyczepione dwie wstążki, czerwona i niebieska. Nasz bohater ma też na sobie strój "porcelanowy generał" który gra tu kaftan. Widać tu też koszule. Na nogach ma portki, jako baze wykorzystałem szarafary z zestawu "porcelanowy generał" i pomalowałem. Ma też tu buty "pilot" które pomalowałem, aby zciemniały.

To na tyle z mojej abstrakcji która ma być stojem Krakowskim. Jedyne co mi tu nie pasuje to te wstążki. Gdyby ich nie było, jakoś by to wyglądało.
/Krystian  


1 komentarz:

  1. Według mnie gdybyś nie dodał tutaj wstążek, nie wyglądałoby, że to strój krakowski xD Bardzo fajny projekt. Szkoda tylko, że nie zmieniłeś niektórych barw, aby było bardziej kolorowo (tak, jak jest w rzeczywistości).
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl