sobota, 18 marca 2017

III spotkanie bloggerów - Dziękujemy za zaproszenie i za spędzony czas!

Witam!
Jak wiecie, dzisiaj mieliśmy spotkanie bloggerów. Co prawda, dziękowałam za  zaproszenie, ale nic nie zaszkodzi podziękować jeszcze raz,.

Spotkanie się zaczęło o godzinie 18 i trwało to ok. 2 godziny. Przerobiliśmy 9 tematów. Gościem specjalnym, była Ewelina.
Rozmawialiśmy o kopiowaniu pomysłów, kłótni na blogu, usuwaniu komentarzy, o blogu plotkarskim (Lemurek Awataria), o anonimowych komentarzach, jak sobie radzić z hejtami,  o kłótniach na blogu, o seriach, których mogą wszystkie administratorki, na każdym blogu prowadzić i o tolerancji co do filmików na yt.

Było bardzo ciekawie. Chcę również przeprosić Ewelinę - ale jak wspominałam NIE WIEDZIAŁAM o istnieniu.

Dziękujemy za wspólne zdjęcie na koniec i nie ukrywamy, że czekamy z  niecierpliwością na IV spotkanie.



Pozdrawiamy wszystkich  bloggerów! 

Administracja bloga "Kochamy Cię Awatario"
Autor posta: HopeDiesLast

8 komentarzy:

  1. Było super, już u mnie jutro, relacja ze spotkania :D Będzie co czytać haha! //Plotkara

    OdpowiedzUsuń
  2. Żałuję, że zapomniałem przyjść. Jak mogłem :(.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze... Szkoda, że o 19:00 musiałam iść. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będę miała okazję być na takim spotkaniu :D Tak, jak Viola napisała w poście - nie możemy się doczekać IV spotkania blogerów!
    Pozdrawiam <3
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż krótko, ale cieszę się że mogłam tam być.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tego nigdy nie zapomnę xD Byłam sama w domu jak była ta wichura. Pisałam coś bo miałam się wypowiedzieć po kimś na temat postów. No i w pewnym momencie światło zgasło, zapaliło się i zgasło. Myślałam że oszaleję xD No i mnie wywaliło ze spotkania a Stliles zamknął dom. Moim zajęciem było po ciemku słuchać jak chomik na parterze hałasuje xD Mimo to jednak podobało mi się mimo że byłam tylko 20 minut ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :) Nie wiem,czy zauważyliście, ale hejtują tylko natalcię, chyba że nie publikujecie wszystkiego??? Pozdrawiam :) Jak sobie radzić z hejtami*

    OdpowiedzUsuń
  7. My nie siedzimy na blogu przez 24h :)

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl