wtorek, 21 marca 2017

Myśl, a wygrasz! #2

Witam!
Dzisiaj świętowaliśmy pierwszy Dzień Wiosny oraz "Dzień wagarowicza". Wagarowaliście? Hahahah :d Opowiedzcie w komentarzach, jak było! :D W ogóle do wakacji pozostało tylko 98 dni! Cieszycie się? Hahaha ja tak, lecz z drugiej strony ciężko mi będzie odejść z szkoły.. Przyzwyczaiłam się do tej..
Dobra, nie zajmujmy się teraz szkołą,.. Przejdźmy do serii "Myśl, a wygrasz!". Zanim poznacie 2 łamigłówkę, przypomnijmy sobie ostatnią zagadkę.



Mieliście znaleźć 3 różnice. Zobaczmy prawidłową odpowiedź!



Pierwsza różnica - Kwiatek na kapeluszu (Inny kolor).
Druga różnica - Oczy (Inny kolor).
Trzecia różnica - Top (Brak jednej czerwonej kropki) 

A teraz zobaczymy wasze odpowiedzi.


1. DOBRZE 2. DOBRZE 3. DOBRZE
WYGRAŁAŚ LILIE 3x 

\

1. DOBRZE 2.DOBRZE 3.DOBRZE 
WYGRAŁEŚ 2 BUKIETY BIAŁYCH RÓŻ 


1. DOBRZE 2. DOBRZE 3. BRAK

PRZEGRANA


1. DOBRZE 2.DOBRZE 3.DOBRZE

WYGRAŁAŚ SZABLE


1.DOBRZE 2.DOBRZE 3.DOBRZE

1 MIEJSCE - PINGWINEK POGO 
2 MIEJSCE - WOJTEK 
3 MIEJSCE - TAYLOR AWCIA 

Gratuluję! Dlaczego "Zuzia Jestem Nie Znasz" nie dostała nagrody? Niestety,  prezenty są dla podium, ale nie trać nadziei  i spróbuj z kolejną zagadką - może znajdziesz się w pierwszej trójce. Tego Wam wszystkim życzę.
Czas  na odbiór prezentu to całe 2 tygodnie!
Zobaczmy, jaka na Was czeka łamigłówka numer 2!


(ZAGADKA DLA DZIEWCZYN)

Macie na obrazku awatarkę ubraną w "tajemniczym stroju". Waszym zadaniem będzie odgadnąć, a w komentarzu napisać:
a) Pełną nazwę stroju;
b) Ilość image za każdy dodatek (Np. Czapka -> 324 Image) << TO TYLKO PRZYKŁAD I NIE JEST PODANY W PRAWIDŁOWEJ ODPOWIEDZI.
c) Ile kosztuje? - Cena za KAŻDY ELEMENT + Łączna cena!

Jeśli nie masz takiego ubioru to masz łatwo, bo w sklepie wszystko pisze, ale jak już to posiada, to ma malutki problem, lecz może założyć 2 konto i sprawdzić wymagania podpunktów, lub spytać się znajomych.


Za tydzień będzie takie same polecenie, lecz tym razem będzie dla chłopaków.
Nic mi nie pozostaje, tylko życzyć dziewczynom Powodzenia, fanom dobrej nocy i do zobaczenia w piątek!


6 komentarzy:

  1. Nie chce mi sie ~ pozdrawiam XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę w tym komentarzu wyrazić swoją opinię na temat Waszego bloga. Zacznę od nagłówka, który jest po prostu brzydki. Po co ktoś się bierze za coś co go przerasta? Lepiej jest chyba zrobić coś prostego, ale ładnego. Posty są nieestetyczne, z trudem mi się je czyta i za każdym razem je przeglądam w kilku podejściach. Jeszcze irytują mnie admini, którzy próbują wyglądać profesjonalnie, ale im to nie wychodzi. Czytaliście kiedyś ZA, AJA lub AWO? A może teraz śledzicie RA i MA? Weźcie z nich przykład, bo zginiecie.
    (proszę o opublikowanie, chociaż nie jestem pewna czy moja prośba zostanie spełniona)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, za TWOJĄ ocenę. :)

      Usuń
    2. Położyłaś nacisk na słowo "twoją", więc sądzę, że naprawdę ciężko by było Ci się pogodzić, gdyby więcej osób uważała tak jak ja.

      Usuń
  3. JJa nie chce nagrody oddaje ją Zuzi, robiłam to dla zabawy xD \bessoska

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl