środa, 8 marca 2017

Dzień kobiet + informacje.

Witajcie!
Dzisiaj dzień kobiet, więc na początku posta chcę w imieniu całej administracji życzyć dużo zdrowia, szczęścia, najlepszych ocen w szkole i  żebyście napisali egzamin gimnazjalny jak na najwięcej punktów/ procent.  Mam pyt dla dziewczyn. Co dostaliście od chłopaków? Odpowiedzi piszcie w komentarzach, chętnie poczytam.  Ja dostałam tulipana i czekoladę.

~~~~
Co do serii "Twoja twarz brzmi znajomo" jeszcze raz mówię, że po pierwsze nie wiedziałam o jej istnieniu, po drugie jak rozmawiałam z Eweliną są różnice pomiędzy nazwą, inne zasady oraz nagrody. Ciekawe, dlaczego nic nie było jak na tym blogu prowadziłam I edycję. Wtedy poszło super, bez hejtów a teraz!?
Przypominam, że prace można wysyłać do jutra. 

~~~~
Chcę przeprosić Was, że dzisiaj nie dałam "Myśl, a wygrasz", ale wiecie obowiązki szkolne i sprawy rodzinne oraz nauka. Już zapowiadam, że 11 marca pojawi się konkurs blogowy. A kiedy impreza? Prawdopodobnie, na 60% odbędzie się 26 maja br.  z okazji pierwszych urodzin bloga "Kochamy Cię Awatario". 

~~~

Myślałam również o spotkaniu wielkanocnym, żeby zrobić w lany poniedziałek. Nie jestem pewna, bo jak wiecie zaraz po świętach piszemy egzamin kończący gimnazjum. 

A teraz życzę jeszcze raz wszystkiego najlepszego, dobrej  nocy i do zobaczenia w piątek. 

/Violka

P.S Grafik podpisu już się pojawi w weekend! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl