niedziela, 19 marca 2017

Prowadzić dalej serię " Ocenianie Kreacji"?

Hej, hej,  hej. 

Dzisiaj witamy się w krótkim poście,  ponieważ chcę się Was o coś zapytać, a mianowicie chodzi mi o serię " Ocenianie Kreacji". 
Może przejdźmy do rzeczy.
Nikt nie wysłał zdjęcia,  a przecież seria polega na ocenianiu kreacji czytelników.
Nie wiem,  czy ją prowadzić, skoro nikt się nie zainteresował. 
Myślałam,  że gdy dużo osób się zgłosi,  dodam nagrody, ale tak nie jest. 
A więc,  decyzja należy do Was.
Napiszcie w komentarzu,  czy chcecie, abym dalej ją prowadziła czy dodać jakąś inną. 

To na tyle! 
Papa! 
/Natalia

10 komentarzy:

  1. Albo kłamesz, albo jesteś ślepa bo ja wysłałam stylizacje :') /Krówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie mój net szwankuje :') Ale pozdrawiam XD

      /Natalia

      Usuń
    2. Właśnie, Laura! Ja też wysłałam stylizacje i co?! Mówi, że nie ma! Głupia natalcia! HEUHEUHUEHUEHUEHUEHUEHEHEU

      Usuń
    3. Twojej stylizacji nie mam :)
      Skoro masz mnie zamiar hejtować, proszę wyjdź.
      Myślałam, że jesteś lepsza :D Pamiętasz jeszcze takie powiedzenie? Kto się przezywa, ten się tak sam nazywa!
      Nie pozdrawiam.
      //Natalia

      Usuń
  2. Biedna natalcia, myślisz, że co, że będziesz miała tylu fanów? No jak widać, nie masz nikogo, bo nikt nie chce brać udziału w twoich nudnych seriach XDDDDDDDDDDDD LOOOOL MRAŁŁŁ JOŁ
    /Truskawencja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie myślę tak.
      Nigdy nie chcę, ani nie chciałam być jakoś bardzo rozpoznawalna.

      Pozdrawiam.
      /Natalia

      Usuń
  3. chej tu maćiek!1 ja te s wysłałem sfoje zdjencie. jestem pjenkny młody i slicny i młody!!!!!!!!!!!!!!!!
    /macjiek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dostałam tw zdjęcia.
      Wyślij je jeszcze raz! Pozdrawiam.
      /Natalia

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam.
      //Natalia

      Usuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl