piątek, 17 marca 2017

Powitanie

Witam ! Z tej strony Krystian ! :)

Tak, jestem nowym redaktorem bloga ,,Kochamy Cię Awatario!" i będe tu do Was, drodzy czytelnicy pisał posty. Mój okres próbny będzie trwał krócej niż u innych, czyli tydzień. (Do 27 marca).

Więc.. Może troszkę mnie poznacie? Oto kilka faktów o mnie:


  • Mam na imię Krystian mam 16 lat i mam urodziny 16 marca.
  • Chodzę do 3 klasy gimnazjum.
  • W awatarię gram około 4 lata, a mój aktualny nick to Feel Moment.
  • Uwielbiam jeździć na deskorolce.
  • Jeśli warunki atmosferyczne na to nie pozwalają, gram w League of Legends. 
  • No music No life.
  • Uwielbiam grać w siatkówkę ale, nie pogardzę innymi sportami ;)
Macie jeszcze mój paszporcik: 





Mój link do NK ; KLIK          Mój adres e-mail: Krystien.xxx@o2.pl 

Tak szczerze, już nie mam nic do powiedzenia, więc jedyne co Mi pozostaje to was pożegnać. :) 

/Krystian    


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl