poniedziałek, 20 marca 2017

Ocenianie Kreacji #1

No hej! 
Witam Was w pierwszym poście z serii "Ocenianie Kreacji'. 
Nareszcie ktoś wysłał mi zdjęcie,  i mogę je ocenić! 
CZYTAJ DO KOŃCA POSTA, TAM INFO! 

A więc,  przejdźmy do kreacji. 
Strój jest kreatywny, bardzo pomysłowy. 
Ogólnie bardzo ładny, w moim stylu. 
Ocena :
10/10
Nie mam się do czego przyczepić! 
Strój nadesłany od Laury. 

Na początku posta jest napisane :
"CZYTAĆ DO KOŃCA POSTA, TAM INFO". 
Chciałabym Wam powiedzieć,  że dużo osób pisało,  że wysłało swoje kreacje.. 
Jednak ja ich nie dostałam! 
Jeśli ktoś wysłał mi kreację,  proszę o wysłanie jej ponownie. 

Chcesz, abym oceniła Twoją pracę?
Wyślij ją na : ocenianiekreacji@wp.pl
W temacie wpisując :
Strój na ocenianie Kreacji. 


To na tyle! 
Papa :*

/Natalia

15 komentarzy:

  1. Ewidentnie za mało dodatków, hahaha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to mam to gdzieś. :') Zrób o tym 'czymś' post jak o Emi zrobiłaś. Mi się moja stylizacja podoba. To połączenie moich ulubionych ubrań. Jedynie co mi samej nie pasuje to słuchawki i ogon. Ale to moje zdanie. /Krówka

      Usuń
    2. UUUUU ALE GROŹBA OD JAŁÓWKI!!!

      Usuń
  2. Serio na takie gówno 10/10? Do czego pasują te słuchawki, skrzydła, ogon, bransoletki? Rajtuzy, opaska, sukienka, buty i kwiatek - idealnie, ale reszta?! Ja bym dała 1/10! Jesteś nienormalna, bo oceniasz obojętnie jak, żeby nikomu przykrości nie sprawić. A w sumie, nie masz gustu więc możliwe, że uważasz, że to jest piękne... Brak mi do ciebie słów! Odejdź z tego bloga, tak będzie najlepiej! Nie jesteś tu nikomu potrzebna!
    //Twoja wierna hejterka - Truskawencja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje zdanie, ja właśnie Kocham takie szalone kreacje. Skoro chcesz, żebym odeszła to po co czytasz moje posty!?
      //Natali

      Usuń
  3. Serio ? Nic do niczego nie pasuje. Nie ubrałabym się tak .
    / Zwariowana

    OdpowiedzUsuń
  4. Po co dajesz takie bezsensowne ocenianie? Ta kreacja do niczego nie pasuje-chcesz się przypodobać czytelnikom ? Ja bym dała 0/10 .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to te słuchawki i ogon mi nie pasują. Jak się to usunie to w sumie nawet ok wygląda moja stylizacja. Ale 0/10? Serio? Bez przesady. /Krówka

      Usuń
    2. Ty byś dała 0/10, ale mi się podoba ;)
      //Natalcia

      Usuń
    3. Cóż, każdy z nas ma swój własny gust, a oceny u różnych osób są inne.
      //Natalia
      Ps. Nie podlizuje się :)

      Usuń
  5. Powiem tylko tyle.. O gustach się nie dyskutuje. A Laura ma bardzo fajny look. Pozdrawiam natalię, Laurę , cali ekipę bloga i czytelników / bessoska

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh dzięki za tak wysoką ocenę, ale sama przyznam, że powinnam dostać niższą. Słuchawki i ogon (skrzydła trochę też) tu ewidentnie nie pasują. /Krówka

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl