wtorek, 28 marca 2017

Pożegnanie!

No hej. 
Tutaj znowu Natalia. 
Witam Was w ostatnim poście z mojej strony.

Jako,  że dzisiaj odchodzę z bloga (nie zdałam okresu próbnego),  chciałabym złożyć Wam,  czytelnikom,  administratorom podziękowania za te 2 tygodnie. 
Były wspaniałe! 
Serdecznie dziękuję administratorom za przyjęcie mnie na okres próbny i Wam, czytelnikom za pozytywne,  często negatywne komentarze. 
Niestety mój czas na KCA się skończył.
I muszę dzisiaj odejść z bloga. 
Dla niektórych to przyjemna wiadomość,  dla niektórych zła. 
Może jeszcze kiedyś wrócę.. 
Zobaczymy. 

To na tyle w tym ostatnim poście. 
Miejcie się dobrze!
Papa!
/Natalia//Nishiki

6 komentarzy:

  1. Hehe nareszcie odchodzisz. Miałam Cie dosyć dziewczynki xD
    /HejterkaNatalii

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaa no nareszcie nie zdałaś! Miałam dość cb i twoich nudnych postów! W końcu spokój, normalnie mogę czytać tego bloga. Nawet nie wiesz jak się ciesze, chyba robię imprezę zaraz! ;-; Wreszcie spokój od natalci!
    /Truskawencja

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram i cieszę się,że już cię tu nie będzie !!! HEUHEUHEU !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zato cię polubiłam i szkoda że odchodzisz :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że jeszcze tutaj kiedyś wrócisz. Jesteś świetną blogerką! c;
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl