niedziela, 19 marca 2017

Tanie & Drogie 1#

Hej!

Piszę tu Krystian. Chciałem wprowadzić serię, która będzie już "żyła" więc wpadłem na dosyć banalny pomysł z stylizacjami oraz małym urozmaiceniem. Będe porównywał stroje mojego i mojej siostry autorstwa, które dość mało widzę albo, nawet wcale. Dla każdej płci będą dwie stylizacje, droższe i tańszę. Więc, nie przedłużajmy, zaczynajmy! :)


Pierwsza stylizacja: 

Zaczniemy od strojów kobiecych (Bo to One mają pierwszeństwo heh). Pierwsza stylizacja będzie droższa.



Stylizacje robiła moja siostra, bo ja nie mam głowy do kobiecych stylizacji ;D Pozdrawiam Cię Olu :) .

Gdy ten ubiór zobaczyłem pierwszy raz to naprawdę mi się spodobał. Jest to połączenia koloru niebieskiego, czerwonego, zielonego z akcentami czarnego oraz białego. Więc kolory odwzierciedlają wiosnę. Przedmioty w tej stylizacji większość awatarów ma, więc każdy będzie mogł ją na sobie na nią pozwolić :) .

Cennik:
Kardigan "lilia wodna" - 65 G 
Koszulka "military" - 14 G 
Dżinsy "flora" - 60 G + VIP
Buty "punk" - 33 G
Wianek z chabrów - 70 G 
Całość kosztuje 242 G + VIP

Jak mówiłem, ta stylizacja nie należy do najtańszch, ale dużo przedmiotów z niej noszą awatarki :). Liczę, że kogoś zobaczę w tym ubiorze :).


Tańsza stylizacja: 

Zaczeliśmy od stroju droższego, więc następny ubiór będzie tańszy. Jak on wygląda?


Ten strój niepowiem, wygląda dość biednie, ale ma swój urok. Mi przypomina dziecko z parku :) .
Cała stylizacja składa się z trzech elementów. Koszulki, spódniczki i butów. Razem z moją siostrą chcieliśmy zamiast tych kapciochów dać sandałki "lilia wodna" ale, chcieliśmy postawić na cenę a te buty są dosyć podobne.

Cennik : 
Biały top -dostaję się na początku gry.
Niebieska spódnica - 7 G
Baletki "seifiku" - nie pamiętam dokładnie ceny, ale jest napewno za S. 
Całość kosztuje 7 G i odrobinę S
Wszystko wygląda bardzo ładnie, skromnie. Idealne na początek gry.


Przejdźmy teraz do płci przeciwnej, chłopaków :) .

Pierwsza stylizacja:

Pierwsza stylizacja płci silniejszej będzie droższa jak przedtem.




Całośc bardzo mi się podoba, oprócz ogona, butów i czapki, czyli koszulki i spodenek widziałem na awatarach może z 2 razy. Wszystko pasuje raczej na lato niż na wiosnę, ale co tam.

Cennik :
Czapka :gentelm@an" 17 G + VIP
Koszulka "crazy summer" - 32 G
Dżinsowe spodenki w kratę - 21 G
Trampki "gentelm@an" - 18 G + VIP 
Koci ogon - 12 G + VIP
Całość kosztuje 100 G + VIP 


Druga stylizacja: 

Teraz przywitamy drugą, tańszą stylizacje.




Wybaczcie, ale nie mogłem znaleść czegoś w mierę taniego, ani w miarę ładnego. Więc, stylizacja najtańsza nie będzie.

Ubiór składa się z koszuli spodni oraz butów. Nie chciałem inwestować w akcesoria, bo to, by jeszcze bardziej podrożyło cenę , czego nie chcemy w taniej stylizacji.

Cennik: 
Koszula z kamizelką - 9 G
Dżinsy w stylu "grange" - 32 G
Trampki "gentelm@n" - 17 G
Całość kosztuje 58 G 

Wybaczcie mi, że nie udało mi się wykonać dosyć taniej stylizacji ale inaczej się nie dało.



To już koniec tego dosyć długiego posta. Na koniec mam dla was sondę. Która stylizacja podobała wam się najbardziej?

/Krystian   











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl