poniedziałek, 13 marca 2017

Tyle hejtów...

Hejka! 
Z tej strony Natalia.
Jak wiecie, ostatnio napisałam post powitalny. Popełniłam w nim jeden błąd,  którego już nie ma ( dziękuję Violka). 
Dzisiaj wchodzę sobie na bloga,  zobaczyć jak tam, sprawdzam mój post,  patrzę 13 komentarzy... Wiecie,  czym była większość?  Hejtami!
Najwięcej komentarzy było  o tym błędzie ortograficznym, oraz , że niby jestem głupia... 

Teraz czas na moją wypowiedź :
Tak,  to prawda,  że popełniłam błąd, ale każdemu się to zdarza. Nikt nie jest ideałem. 
Nie rozumiem,  dlaczego niektóre osoby,  piszą mi,  że jestem głupia,  skoro mnie jeszcze nie znają. 

Pewnie myśleliście,  że odejdę z bloga? 
Otóż :
Nie odejdę!  :D 
Zrobię na złość,  tym którzy mnie wyzywali! 
Od teraz nie mam zamiaru odpisywać na hejty, tylko na normalne komentarze! 

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam! 

/Natalia

8 komentarzy:

  1. chej tu maćiek
    to dodacie tom arke nołego czy nie
    /admistator maćiek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie planujemy na razie zmieniać piosenki :) Pozdrawiam! :D /HopeDieLast

      Usuń
    2. ja ciebie tesz pozdrawiam :)))))))))))))))
      /admjator maćiek

      Usuń
    3. JA baldzio lubjie manckia i chje zjeby djodjaliscje arke noego.
      /admjator Adąm

      Usuń
    4. Bym bardzo prosiła nie podpisywać się słowem "administrator", ponieważ nie jesteście redaktorami na blogu. Pozdrawiam.

      Usuń
    5. Nie podpisujcie się "administrator", ponieważ tak mogą się podpisywać redaktorzy.
      Dziękuję.
      /Natalia

      Usuń
    6. Doble, ale nishiki tez nie jest na lazie wjec njech njas nje pojucza !
      /admjator Adam

      Usuń
    7. Adam jeszcze raz proszę - NIE PODPISYWAĆ SIĘ SŁOWEM "ADMINISTRATOR". Więcej takich komentarzy od ciebie nie będę publikować. Pozdrawiam /Hopedieslast

      Usuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl