niedziela, 26 marca 2017

Niespodzianka na koniec okresu próbnego :D

Hej, hej!

Tu znowu Ola.

Dzisiaj jest dość nietypowy post z mojej strony,
albowiem jest to...
Filmik!
Tak, tak skleiłam coś z okazji tego wielce ważnego dla mnie dnia. 😄😄
Właśnie kończy się mój okres próbny.
Chciałam podziękować, wszystkim administratorkom, że daliście mi szanse, pisania na tym blogu.  

Dobra,  nie zanudzam was i zapraszam do oglądania filmiku! 



Zapraszam do oglądania i oceniania go w komentarzach!
Pozdrawiam!
/Karou

6 komentarzy:

  1. Ciekawe intro, niestety filmik zbyt krótki i zbyt szybki, nie nadążam z czytaniem tego, bo ekran strasznie szybko miga.
    Moja ocena: 2/6

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten film też jest bez sensu... EmiRudaMCA idealnie to napisała - ani nie zdążyłam przeczytać, ani obejrzeć, ani nie widać było kto tam był.
    Moja ocena: 1/6
    /Sweet Angel

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybyś troszkę zwolniła, było by ok.
    Niestety prawie nie zdążyłam przeczytać...
    Moja ocena: 3/6
    Mam nadzieję, że będzie lepiej!
    //Nishiki

    OdpowiedzUsuń

Pisząc ten komentarz, pod tym wpisem pamiętaj o:
- Ortografii i Interpunkcji.
- Jeśli to konto anonimowe - Podpisz się.
- Szanuj pracę innych i czytelników***


***- Komentarze, które obrażają administratorów bloga, bądź czytelników nie będą opublikowane! Również jest nie dopuszczalne komentarze z wulgaryzmami.

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl